McCANN, Grupa Blix oraz subko&co w IAA Polska

Data publikacji: 24 stycznia, 2024

Kolejne trzy organizacje powiększyły szeregi IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy.
Do kurii professional services dołączyły McCann, Blix oraz subko&co.

McCANN jest częścią globalnej sieci wywodzącej się z amerykańskiej agencji reklamowej McCann-Erickson, której korzenie sięgają 1902 roku. W Polsce rozwija rynek reklamowy od ponad 30 lat. Specjalizuje się we wszystkich obszarach nowoczesnego marketingu 360° i łączy ofertę z obszaru digital z tradycyjną reklamą. Agencja jest często nagradzana. W 2023 roku została agencją roku Cannes Lions for Good. Wygrała 9 Lwów: Titanium, Grand Prix, 2 złota, 2 srebra i 3 brązy. Na Golden Drum International Festival of Creativity 2023 jako McCANN CEE została agencją sieciową roku, a jako McCANN Poland – agencją nr 2 festiwalu.
Więcej informacji na stronie: https://mccann.pl/

Grupa Blix (dawniej Qpony.pl) jest liderem aplikacji smart shopping w Polsce. Rocznie dociera do ponad 6 milionów użytkowników. Powstała w 2012 roku, wprowadzając pierwszą w Polsce aplikację agregującą oferty promocyjne i kody zniżkowe do sieci sklepów i restauracji. W krótkim czasie stała się najpopularniejszą aplikacją kuponowo-rabatową w kraju.

W 2016 roku spółka rozszerzyła portfolio o najpopularniejszą aplikację agregującą gazetki promocyjne i listy zakupów – BLIX. Szerokie dotarcie i unikalne rozwiązania BLIX umożliwiają producentom FMCG i sieciom handlowym prowadzenie skalowalnych kampanii reklamowych, targetując osoby odpowiedzialne za codzienne zakupy w domu. Obecnie aplikacja BLIX poza Polską obecna jest w Ukrainie i Rumunii.

Grupa Blix to również polski wydawca książek i cyklicznych raportów branżowych, organizator wydarzeń: Power of Brands i Blix Awards – Wybór Konsumentów, a także laureat nagród Deloitte, Financial Times oraz Gazele Biznesu.

Więcej informacji na stronie: https://grupablix.pl/

subko&co to założona w 2015 butikowa agencja marketingowa, oferująca rozwiązania end-to-end, w tym analizy, strategie, koncepcje kreatywne, realizację kampanii performance i komunikacji w mediach społecznościowych oraz wdrażanie rozwiązań martech i adtech. Skupia się przede wszystkim na obsłudze klientów z sektora FMCG. Szczególne miejsce w portfolio jej klientów zajmują firmy francuskie, takie jak Auchan, Pierre Fabre lub Le Rustique. subko&co jest również partnerem wielu francuskich inicjatyw i organizacji w Polsce, takich jak La French Tech czy Polsko-Francuska Izba Gospodarcza (CCIFP).

W ostatnich latach agencja subko&co postawiła na szybki rozwój technologiczny, zarówno w obszarze proponowanych rozwiązań, jak i własnych kompetencji, wykorzystując rozwiązania AI. Dzięki czemu dołączyła do grona early adopters – organizacji, które najnowsze technologie zmieniają w realne zastosowania dla biznesu.
Więcej informacji na stronie: https://subko.co/

– Nowy rok otwieramy z nową energią i z aż trzema nowymi członkami na pokładzie. To świetna wiadomość, że kolejne organizacje chcą połączyć siły w ramach naszego międzynarodowego stowarzyszenia, by razem z nami kształtować zrównoważony rozwój branży i wspólnie stawiać na branżowy dialog – mówi Agnieszka Sora, Prezeska Zarządu IAA Polska, Regional Director NCE Consulting GfK – an NIQ company.