NOWE WŁADZE IAA POLSKA NA LATA 2023-2025

Data publikacji: 29 czerwca, 2023

NOWE WŁADZE IAA POLSKA NA LATA 2023-2025

Za nami Walne Wyborcze Zebranie Członków IAA Polska, podczas którego wyłonione zostały nowe władze Stowarzyszenia. Poznajcie skład nowego Zarządu, Rady Nadzorczej i Sądu Dyscyplinarnego.

Prezeską Zarządu IAA Polska ponownie wybrana została Agnieszka Sora, Regional Director NCE Consulting, GfK Poland.

W składzie Zarządu IAA Polska znaleźli się:  z kurii marketerówDorota N.

Haller, Dyrektorka Marketingu, Honor Polska, Michał Sobolewski, Dyrektor ds. Rynku B2C Polkomtel oraz Donata Wolińska, CDMO L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie, z kurii mediówMagdalena Kotlarczyk, Country Director Google Polska, Jovan Protić, Chief Operating Officer Ringier Axel Springer Polska oraz Dorota Żurkowska, Group Senior Vice President – Revenue Warner Bros., zaś z kurii professional servicesIzabela Albrychiewicz, CEO GroupM CEE, Igor Kaleński, CEO Molecular Worldwide oraz Agnieszka Sora, Regional Director NCE Consulting, GfK Poland.

Do Rady Nadzorczej wybrani zostali: z kurii professional services – Paweł Kowalewski, Prezes Zarządu Communication Unlimited, VP Creative Adv. IAA Global, Rafał Kupidura, Prezes Zarządu IF NATION GROUP Sp. z o.o. oraz Jacek Olechowski, Prezes Zarządu, Mediacap; z kurii marketerówDariusz Maciołek, CMO BNP Paribas, Maciej Herman, Dyrektor Zarządzający LOTTE Wedel oraz Rafał Jakubowski, Dyrektor Marketingu Detalicznego mBanku, zaś z kurii mediów: Ewelina Czuba, Dyrektor Biura Reklamy TVP S.A., Stanisław Janowski, Prezes Zarządu Grupa Polsat Plus oraz  Agata Szeliga-Staszkiewicz, Sales Director Meta CEE, Global Business Group.

Sąd Dyscyplinarny w kolejnej kadencji tworzyć będą Katarzyna Grzywaczewska, Dyrektor Marketingu PAYBACK Polska, Isabella Krüger-Pawlowski, Prezes Zarządu METRO Advertising oraz Jerzy Straszewski, Prezes Zarządu PIKE.

Przewodniczący Rady Nadzorczej oraz Sądu Dyscyplinarnego wybrani zostaną podczas pierwszych posiedzeń każdego z tych organów.

To już druga z kolei kadencja Agnieszki Sory jako Prezeski IAA Polska. W branży marketingowej i badawczej jest obecna od 30 lat – posiada bogate doświadczenie w marketingu, badaniach rynku, zarządzaniu oraz konsultingu.

– Priorytetem dla mnie będzie aktywne wspieranie Członków IAA Polska, zwiększenie znajomości marki Stowarzyszenia, dotarcie do nowych interesariuszy i angażowanie się w globalną współpracę z IAA Global. Kluczowe inicjatywy to m.in. wdrożenie drugiej edycji programu liderskiego Marketing Masterminds; dalsze budowanie wiedzy w ramach IAA Power Hour and IAA Power Podcast; współpraca z CMOs, mediami i agencjami nie tylko w obszarze jednoźródłowego badania konsumpcji mediów, ale również DE&I czy ESG oraz koordynacja globalnego badania nastrojów branży – mówi Agnieszka Sora, Prezeska IAA Polska.

xMG_0826-1-650x434.jpg.pagespeed.ic.DofIzfNOMgxMG_1479-650x433.jpg.pagespeed.ic.X9JBgOF4YLxMG_0498-650x434.jpg.pagespeed.ic.rKzwgcn3ypxMG_0500-650x434.jpg.pagespeed.ic.kbm6shZCBAxMG_0513-650x434.jpg.pagespeed.ic.E9d81iSpc6xMG_0522-650x434.jpg.pagespeed.ic.Z8ZLpwS7-nxMG_0534-650x434.jpg.pagespeed.ic.JC5r0ZFlt3xMG_0544-650x434.jpg.pagespeed.ic.KPBeoFOoooxMG_0545-650x434.jpg.pagespeed.ic.FlIqMY0UPIxMG_0556-650x434.jpg.pagespeed.ic.0zhu2YM7yVxMG_0568-650x434.jpg.pagespeed.ic.1kli-tu8UUxMG_0577-650x434.jpg.pagespeed.ic.GmYjnXiCmQxMG_0837-650x434.jpg.pagespeed.ic.ArfZ44GsndxMG_0818-650x975.jpg.pagespeed.ic.tAhnuu-u5RxMG_0842-650x975.jpg.pagespeed.ic.u3gw1mbPvnxMG_0856-650x434.jpg.pagespeed.ic.QLlxm3tpcMxMG_0871-1-650x434.jpg.pagespeed.ic.4H8Zr9opAoxMG_0919-650x434.jpg.pagespeed.ic.QN6Jd12z3fxMG_0984-1-650x434.jpg.pagespeed.ic.UGqtR7uHdzxMG_0919-650x434.jpg.pagespeed.ic.QN6Jd12z3fxMG_1525-1-650x433.jpg.pagespeed.ic.faYVs4GCXUxMG_1124-650x975.jpg.pagespeed.ic.K9EMVy99XixMG_0551-650x975.jpg.pagespeed.ic.GkZ_6u08j5xMG_1263-650x433.jpg.pagespeed.ic.3HG6fOOjBm