Noworoczne spotkanie IAA Polska – podsumowanie

Data publikacji: 28 stycznia, 2022

Za nami noworoczne spotkanie IAA Polska.

Zgromadzeni na platformie ZOOM członkowie i sympatycy naszego stowarzyszenia mogli usłyszeć o tym, jak się zmieniamy i na jakie działania postawimy w tym roku.

O trendach mówili również członkowie poprzedniego i obecnego Zarządu stowarzyszenia. Jacek Olechowski i Rafał Jakubowski podsumowali kluczowe inicjatywy 2021 roku, które będą kontynuowane w roku bieżącym, m.in. program wspierający młodych liderów – Marketing Masterminds, projekt związany z jednoźródłowym badaniem mediów, czy działania na rzecz powstrzymania szkodliwych dla branży procesów legislacyjnych.

Agnieszka Sora, Prezeska IAA Polska oraz Magdalena Kotlarczyk, członkini zarządu, zaprezentowały sformułowaną na nowo misję IAA Polska oraz zapowiedziały uruchomienie nowych inicjatyw. M. in. powrócą panele interaktywne – w nowej formule i pod nową nazwą IAA Power Hour. W pierwszym półroczu 2022 roku dominować będą tematy trendów w komunikacji marketingowej.

Pierwsze spotkanie z tego cyklu już 2 marca, następne w kolejnych miesiącach.

Nasz gość specjalny, Profesor Michał Rusinek, wskazał najciekawsze zjawiska i trendy w komunikacji, zarówno w dyskursie społecznym i politycznym, jak i w języku reklamy. Jego zdaniem grupą, która ma i mieć będzie największy wpływ na język komunikacji, są młodzi ludzie. Wprowadzają wiele nowych słów, tworzą memy, będące błyskawiczną reakcją na bieżącą sytuację, a kierunek przekazywania wiedzy zdecydowanie się odwrócił i to młodzi wskazują obecnie starszym pokoleniom – w ich języku „dziadersom” – co należałoby zmienić i jak być powinno.

Zapraszamy do obejrzenia skrótu z wydarzenia.