ODBIERZ JUŻ TERAZ DOSTĘP DO IAA POWER HOUR O RETAIL MEDIACH
Data publikacji: 3 marca, 2023
- Zastanawiasz się, czy warto inwestować w retail media?
- Jaka jest i będzie dynamika ich wzrostu, czy jak mierzyć ich efektywność?
Już teraz zobacz najnowszy odcinek IAA POWER HOUR, w którym nasi eksperci, znający temat z różnych stron, udzielą Ci odpowiedzi i przeprowadzą przez definicyjne meandry retail mediów.
W panelu udział wzięli:
- Marcin Bruś, Group Advertising Director w Allegro,
- Rafał Kaniecki, Head of Agency Partnerships, Central EuropeTikTok,
- Jarosław Mróz, Digital Media Commerce Hub Lead – Personal Care Europe & ANZ Unilever,
Dyskusję moderował Łukasz Sztuczyński, E-commerce Director GroupM Poland.
Moderator:
Łukasz Sztuczyński, E-commerce Director GroupM Poland
Ekspert e-commerce z doświadczeniem w projektach optymalizacji ścieżki zakupowej oraz zarządzania i rozwoju produktu. Obecnie kieruje działem e-commerce w GroupM Poland, będąc odpowiedzialnym za integrację kompetencji e-commerce w organizacji, rozwój oferty oraz strategię i konsulting.
Posiada bogate doświadczenie zarówno po stronie agencji, jak i klienta. Prowadził kompleksowe projekty z zakresu performance marketingu, optymalizacji ścieżki zakupowej oraz zarządzania i rozwoju produktu.
Autor publikacji w prasie branżowej, m. in. w E-commerce w Praktyce i Marketer+, wypowiedzi i komentarzy do mediów, m. in. dla Rzeczpospolitej, Interaktywnie.com, dlahandlu.pl, Nowego Marketingu, Business Insidera i Wirtualnych Mediów. Prelegent na konferencjach poświęconych reklamie oraz ecommerce.
Profil na LinkedIn.
Paneliści:
Marcin Bruś, Group Advertising Director w Allegro
Ma ponad 20-letnie doświadczenie w budowaniu marek, marketingu, sprzedaży i technologii. Łączy doświadczenia dużego reklamodawcy (brand management/ shopper marketing w Procter&Gamble Polska, CEEMEA), rozumie rzeczywistość i możliwości marketingu online i social media (Head of Facebook CEE) oraz prozy nieco mniejszych, szybko rosnących firm, zmuszonych do szybkiej transformacji cyfrowej (fundusze inwestycyjne, consulting dla Klientów technologicznych, farmaceutycznych, e-commerce). Marcin odpowiada obecnie za wspieranie marek i merchantów w dynamicznym rozwoju sprzedaży na Allegro. Odpowiada za rozwój produktów reklamowych i sprzedaż reklamy jako Group Advertising Director w Allegro. Prywatnie ultramaratończyk i skyrunner.
Profil na LinkedIn.
Rafał Kaniecki, Head of Agency Partnerships, Central Europe TikTok
Head of Agency Partnerships w warszawskim oddziale TikTok’a, który obejmuje region Europy Środkowej. Na co dzień zarządza zespołem agencyjnym odpowiedzialnym za Polskę, Czechy oraz Rumunię. Wcześniej przez 8 lat związany z Facebookiem, gdzie realizował jedne z największych inicjatyw w tym ekosystemie. Karierę rozpoczynał w agencji VMLY&R Poland, jednej z 20 najbardziej efektywnych agencji 20-lecia Effie Poland, pracował także w agencjach grupy Publicis. W swojej blisko 15-letniej karierze pracował między innymi dla takich marek jak ORANGE, Grupa Żywiec, L’Oréal, Philips, Reckitt Benckiser, Mercedes-Benz, Danone, Colgate-Palmolive.
Profil na LinkedIn.
Jarosław Mróz, Digital Media Commerce Hub Lead – Personal Care Europe & ANZ Unilever
Profil na LinkedIn.