OMD, The Walt Disney, Focus Media Group – witamy w IAA

IAA Polska powitało dom mediowy OMD,  wytwórnię filmową The Walt Disney Company Polska oraz  agencję reklamową Focus Media Group.

OMD jest najstarszym domem mediowym w Polsce. Działa od 1993 roku i stanowi część największej i najbardziej innowacyjnej międzynarodowej sieci domów mediowych. Jest pionierem wykorzystania technologii programmatic na rynku, modelowania ekonometrycznego i planowania TV. W listopadzie 2018 OMD znalazło się (po raz trzeci z rzędu i czwarty w historii) w gronie firm, które tworzą najbardziej angażujące środowiska pracy w Polsce, otrzymując tytuł Najlepszego Pracodawcy w Polsce również w 2013, 2016 i 2017 roku.

The Walt Disney Company Polska (TWDC) to międzynarodowa firma z dziedziny rozrywki rodzinnej i mediów, działająca w pięciu segmentach biznesowych: sieci medialne, parki rozrywki i ośrodki wypoczynkowe, produkcja filmowa, produkty konsumenckie oraz interaktywna grupa medialna. TWDC jest obecna na rynku polskim od ponad 25 lat. Polskie przedstawicielstwo firmy powstało w 1993 roku, a otwarcie The Walt Disney Company Polska nastąpiło w roku 2003. Od 2009 polskie biuro odpowiedzialne jest za region Europy Środkowej i Wschodniej, obejmujący 16 krajów, z lokalnymi biurami w Budapeszcie, Pradze i Bukareszcie.

Focus Media Group jest niezależną polską agencją marketingu zintegrowanego założoną w 2003 roku. Oferuje kompleksowe rozwiązania komunikacyjne w obszarach: ATL, BTL i digital. W jej strukturach funkcjonuje również agencja event marketingowa Imagine Nation, realizująca działania z zakresu experiential, event i field marketingu. W 2012 roku magazyn Media i Marketing Polska przyznał Focus Media Group tytuł „Agencji Marketingu Zintegrowanego Roku”, a w 2015 – wyróżnienie specjalne w tej kategorii. W portfolio posiada projekty o zasięgu lokalnym i międzynarodowym, zrealizowane dla takich Klientów jak: Bouygues Immobilier Polska, Brown-Forman, Dell EMC, L’Oréal, Mercedes-Benz Polska, Philip Morris Polska Distribution, PKN ORLEN, Polsat, PZU, Velux.

W bieżącym roku do IAA Polska przystąpiło 24 nowych członków. Aktualnie Stowarzyszenie liczy ponad 120 członków, a drugą największą grupę podmiotów stanowią marketerzy.