Panel interaktywny IAA Polska i SAR

Data publikacji: 22 marca, 2021

Zapraszamy na kolejny panel interaktywny we wtorek 20 kwietnia 2021 r. o godzinie 15.00:

Czy transparentność przetargowa się opłaca? Kto na tym zyskuje, a kto traci?

W trakcie panelu porozmawiamy m. in. o procedurach opisanych w Białej Księdze Komunikacji Marketingowej i zastanowimy się, czy ich stosowanie może pozytywnie wpływać na efektywność postępowań przetargowych.

Panel poprowadzi Agnieszka Kosik, Head of Facebook Poland.

Na liście panelistów znajdują się:

  • Beata Dąbrowska, Marketing Director w eobuwie.pl SA
  • Marcin Karolak, Global Category Leader Marketing w E.ON
  • Adrian Kawecki, CEO ‎Mindshare Poland

Komentarza eksperckiego udzielą:

  • Maciej Herman, CEO LOTTE Wedel
  • Iwona Kołodziejek, Former Media Auditor Accenture, CEE

Gospodarzami spotkania będą: Jerzy Minorczyk, Dyrektor Generalny IAA Polska i Paweł Tyszkiewicz, Dyrektor Zarządzający SAR.

Zarejestruj się już teraz:

Zachęcamy do przekazania informacji o panelu wszystkim z branży, dla których ten temat jest istotny. Dzielmy się wiedzą i doświadczeniem.

Panel interaktywny zaproponowanym przez nas  formacie to nie tylko dyskusja moderatora z panelistami.  To również możliwość „wejścia na wizję” i zabrania głosu na żywo, bezpośrednia interakcja z pozostałymi uczestnikami spotkania w warunkach bardzo zbliżonych do tych, które znamy  z realu. Zachęcamy do przygotowania pytań i AKTYWNEGO udziału w kwietniowym panelu.

Kontakt:
Agnieszka Baran,
tel. +48 510 148 990,
e-mail: a.baran@iaa.org.pl

Zaproszenie od moderatorki panelu Agnieszki Kosik, Head of Poland, Facebook :

Zaproszenie od panelisty Adriana Kaweckiego, Prezesa Zarządu Mindshare:

Moderatorka:

Panel interaktywny IAA Polska i SAR
Agnieszka Kosik, Head of Poland, Facebook 
Odpowiada za rozwój biznesu i pracę z klientami na polskim rynku. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w branży mediowej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Przez 15 lat była związana z agencją MediaCom, gdzie najpierw pełniła funkcję Dyrektor Zarządzającej oraz Dyrektor ds. rozwoju biznesu, by w 2008 roku przejąć rolę CEO agencji. Przez 10 lat była odpowiedzialna za strategię oraz rozwój firmy. Jest laureatką nagród Business Woman Roku 2016 i dwukrotnie AdMan Roku 2015 i 2016. 
CREDO ZAWODOWE:Wierzę, że różnorodność w środowisku zawodowym nas wzbogaca. Tylko dzięki niej możemy iść naprzód i tworzyć innowacje – szczególnie w branży tak bardzo polegającej na kreatywności. Postęp nie tworzy się dzięki przytakiwaniu sobie, lecz na bazie dobrze pojętego konfliktu. Dlatego zawsze staram się dobierać do zespołu osoby silne, postrzegające świat w inny sposób niż ja.

Profil na LinkedIn.  

Komentarz ekspercki:

Panel interaktywny IAA Polska i SAR
Maciej Herman, Dyrektor Zarządzający LOTTE Wedel, właściciela marki E.Wedel
W firmie od 2008 roku. Z rynkiem FMCG związany od ponad 20 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywał, zajmując stanowiska w działach komercyjnych takich firm jak Kompania Piwowarska, Frito Lay oraz Procter and Gamble. W ciągu ostatnich kilku lat Wedel stał się jedną z najszybciej rosnących firm słodyczowych w Polsce i obecnie znajduje się gronie 3 największych producentów polskiej branży słodyczowej. Jego produkty są eksportowane do ponad 60 krajów na wszystkich kontynentach. Dzięki odważnym i rewolucyjnym zmianom komunikacyjnym firma otrzymała w ciągu ostatnich lat szereg nagród, m.in. złotą Effie za kampanię „W kuchni z Wedlem”, czy brązowy Spinacz za e-sportowy projekt „Wedel Up!  Zagrajmy inaczej”. Jest także wielokrotnym laureatem prestiżowych konkursów produktowych, plebiscytów i rankingów.Profil na LinkedIn.

Panel interaktywny IAA Polska i SAR
Iwona Kołodziejek, Former Media Auditor Accenture, CEE
Ekspert z obszaru mediów i marketingu, z ponad 25-letnim doświadczeniem zdobytym m.in. po stronie dostawców mediów, w agencji reklamowej, domach mediowych oraz w firmie konsultingowej. Zajmowała kluczowe stanowiska w branży. Była m.in. Dyrektorem Zarządzającym Optimedia Poland i Wiceprezesem ZenithOptimedia Group. Przez ostatnie 12 lat jako Media Management Lead w Accenture na Europę Środkowo-Wschodnią pracowała dla wiodących reklamodawców, zwiększając efektywność ich inwestycji mediowych na kilkunastu rynkach. Wspierała też tworzenie i wejście do Polski jednej z największych na świecie agencji digital – Accenture Interactive. Była jurorem konkursów Effie i Media Trendy. Jest absolwentką Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie, Filologii angielskiej oraz stypendystką Nottingham Trent University w Anglii.Profil na LinkedIn.

Paneliści: 

Panel interaktywny IAA Polska i SAR
Beata Dąbrowska, Marketing Director w eobuwie.pl SA
Lider marketingu z 20-letnim doświadczeniem zawodowym w branży FMCG (spożywczej, medycznej), medialnej i reklamowej (zarówno po stronie klienta, jak i agencyjnej). Współpracowała m.in. z takimi firmami jak: Nestlé, UPS Zdrowie, Dentsu. Posiada wybitne umiejętności zawodowe w zakresie przywództwa i negocjacji – jest mediatorem Polskiego Centrum Mediacji i Trenerem Współpracy. W eobuwie.pl odpowiedzialna m.in. za tworzenie i wdrażanie strategii marki, komunikację 360, partnerstwa i relacje oraz rozwój zespołu marketinguotterdam.Profil na LinkedIn.

Panel interaktywny IAA Polska i SAR
Marcin Karolak, Global Category Leader E.ON
Absolwent SGH oraz MBA z ponad 20-letnim doświadczeniem w zakupach korporacyjnych, w ramach których zarządzał licznymi obszarami zakupów strategicznych, w tym w zakresie współpracy z działami marketingu i komunikacji korporacyjnej. Przez wiele lat związany z branżą telekomunikacyjną, by następnie swoje cenne doświadczenie wykorzystywać w praktyce w branży bankowej, farmaceutycznej oraz energetycznej. Obecnie odpowiada za zakupy z obszaru marketingu w ramach międzynarodowej firmy energetycznej E.ON, odpowiadając za strategie zakupowe oraz współpracę m.in. z agencjami mediowymi, kreatywnymi oraz interaktywnymi.Profil na LinkedIn.

Panel interaktywny IAA Polska i SAR
Adrian Kawecki, Prezes Zarządu Mindshare
Na stanowisku Prezesa Zarządu Mindshare pracuje od 2004 roku. Jako CEO zarządza agencją, odpowiadając za jej rozwój oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami. Praca nad konsekwentnym budowaniem marki Mindshare w ostatnim okresie przyniosła wyróżnienia „Agencja Roku 2019” oraz „Agencja oferująca najwyższą jakość w 2020” wg „Media i Marketing Polska”. Dzięki wcześniejszej inwestycji agencji w poszerzenie oferowanych usług digitalowych z naciskiem na e-commerce oraz pozyskaniu wielu nowych budżetów tj. Kaufland, Red Bull czy Zalando na przełomie 2019/2020, Mindshare przeszło praktycznie suchą stopą przez trudny okres pandemii.Profil na LinkedIn.