TRENDY W KOMUNIKACJI 2022/2023 – IAA POWER HOUR NOWY TERMIN NIEBAWEM

Data publikacji: 18 lutego, 2022

Zapraszamy na pierwszą odsłonę nowego cyklu paneli interaktywnych: IAA POWER HOUR. Zmieniamy nazwę, odświeżamy formułę i zwiększamy częstotliwość spotkań, by odbywały się co miesiąc.

Spotkanie zaplanowane na środę 2 marca zostało przełożone. Nowy termin podamy niebawem. W tej szczególnej sytuacji czas i energia osób zaangażowanych w wydarzenie zostanie spożytkowana na pomoc tym, którzy potrzebują jej najbardziej – tym, którzy musieli opuścić swoje domy, uciekając przed wojną i tym, którzy pozostali na Ukrainie.

_______________________________________________________________________________________

2-dniowa konferencja w półtorej godziny!

Dziesięcioro wybitnych ekspertów / top managerów i pigułka najbardziej aktualnej wiedzy na temat tego, co nas czeka w komunikacji marketingowej w najbliższych miesiącach.

Pierwsze spotkanie nt. trendów w komunikacji poprowadzi Jovan Protić, Chief Operation Officer RASP, Członek Zarządu IAA Polska.
Do udziału w dyskusji zaprosiliśmy przedstawicieli pięciu obszarów związanych z komunikacją marketingową:
• wydawców,
• platformy internetowe,
• agencje mediowe,
• agencje reklamowe,
• marketerów.

Rozmówcami Jovana Protića będą:

  • Rafał Baran, CEO BRIDGE2FUN,
  • Robert Bednarski, Coutry Director Central & Eastern Europa, Meta,
  • Justyna Duszyńska, CEO/Managing Director Httpool Polska,
  • Dariusz Maciołek, CMO BNP Paribas,
  • Piotr Piętka, CEO Publicis Groupe Poland, Ukraine, Baltics,
  • Sławomir Stępniewski, Chief Executive Officer, dentsu Polska & CEE
  • Grzegorz Wachowicz, Dyrektor ds. Handlu i Marketingu RTV EURO AGD
  • Michał Wolniak, President & Head of Advisory VMLY&R Poland
  • Dorota Żurkowska, Członkini Zarządu TVN Grupa Discovery, Członkini Zarządu IAA Polska

Warto być z nami, by dowiedzieć się:

  • Czy w roku 2022 inwestycje na reklamę nadal będą wzrastać?
  • Co będzie driverem wzrostu reklamy internetowej w bieżącym roku?
  • Które rozwiązania kreatywne okażą się najskuteczniejsze?
  • Na czym polegają zmiany w trendach konsumenckich w Polsce i na świecie?
  • Na co w tym roku postawią wydawcy?

Zapraszamy do bezpłatnej rejestracji, a także do przekazania informacji o wydarzeniu innym osobom z Waszych organizacji.

Moderator:

TRENDY W KOMUNIKACJI 2022/2023 – IAA POWER HOUR NOWY TERMIN NIEBAWEM

Jovan Protić, Chief Operation Officer Ringier Axel Springer Polska Jovan Protić jest COO oraz członkiem zarządu Ringier Axel Springer Polska i Ringier Axel Springer Media AG, gdzie prowadzi projekty w jednej z największych firm zajmujących się mediami cyfrowymi w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, działającej w 8 krajach, zatrudniającej ponad 3000 osób i prowadzącej ponad 60 podmiotów z branży mediów cyfrowych, e-commerce i rynków cyfrowych.

Z firmą jest związany od 2005 roku, tworzy i realizuje strategię digital marketingu i e-commerce. Karierę zawodową rozpoczynał w Serbii, budując największy portal internetowy w tym kraju „blic.rs”. Od 2012 roku jest jednym z liderów procesu cyfrowej transformacji grupy medialnej Ringier Axel Springer Media AG w Europie Środkowo-Wschodniej.

W pierwszych latach działalności w Polsce, skoncentrował się na rozwoju wertykalnych serwisów cyfrowych i handlu elektronicznym. Na polski rynek z powodzeniem wprowadził wówczas markę Business Insider Polska, afiliacyjny biznes e-commerce oraz serwis NOIZZ, którego działalność zainaugurował również na 6 innych rynkach europejskich.

W lutym 2016 roku został członkiem grupy Ringier Axel Springer Leadership Team, gdzie odpowiada za obszar digital media w Europie Środkowo-Wschodniej. Od 2020 roku współzarządza Onet.pl i pozostałym portfolio cyfrowym Ringier Axel Springer Polska.

Jovan Protić ukończył Uniwersytet w Belgradzie i uzyskał tytuł Exec MBA na Uniwersytecie w Sheffield. Prywatnie jest pasjonatem siatkówki plażowej. Mieszka w Warszawie.

Profil na LinkedIn.  

Paneliści: 

TRENDY W KOMUNIKACJI 2022/2023 – IAA POWER HOUR NOWY TERMIN NIEBAWEM
Rafał Baran, CEO BRIDGE2FUN
Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w mediach i komunikacji marketingowej. Jest ekspertem, m.in. w dziedzinie strategii marketingowych, planowania wielokanałowych kampanii, sponsoringu, organizacji eventów, celebrity advertising, marketingu muzycznego i zarządzania zmianą. Realizował głośne kampanie związane z promocją marki, m.in. dla Play, Orange, mBank, T mobile, Aviva, Santander, Showmax, Heineken, Tyskie, Redds, Sprite. Laureat wielu nagród i wyróżnień branżowych, min. EFFIE, dwukrotnie Agency of the Year, AdMan Roku.
Zarządzał polskimi i sieciowymi agencjami reklamowymi oraz ostatnio obejmował stanowisko CEO w 4 FUN MEDIA . Wcześniej, m.in. CEO w Grey Group Polska , szef marketingu w firmach fonograficznych Sony Music i BMG Music.
Wykształcenie wyższe (MBA Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie; AMP Business Administration and Management, IESE Barcelona; Management ,University of Lodz oraz Cleaner Production and Sustainability, Erasmus University Rotterdam.).Profil na LinkedIn.
TRENDY W KOMUNIKACJI 2022/2023 – IAA POWER HOUR NOWY TERMIN NIEBAWEM

Robert Bednarski, Country Director Central & Eastern Europe, Meta. Jest ekspertem w dziedzinie rynku cyfrowego, ekonomii, finansów i zarządzania, który związał swoją karierę z nowymi technologiami. Jako Dyrektor na Europę Środkowo-Wschodnią od 7 lat zarządza działaniami Mety w regionie i współpracuje z klientami firmy. Wcześniej pełnił funkcję prezesa zarządu Grupy Onet.pl, gdzie przez 15 lat bezpośrednio uczestniczył w kształtowaniu polskiego rynku mediów.

Profil na LinkedIn.

TRENDY W KOMUNIKACJI 2022/2023 – IAA POWER HOUR NOWY TERMIN NIEBAWEM
Justyna Duszyńska, CEO/Managing Director Httpool Polska
Związana z branżą mediową od ponad 18 lat, specjalizuje się w obszarze digital marketingu, sprzedaży produktów reklamowych i rozwiązań marketingowych. Przez 14 lat pracowała dla największych firm mediowych w Polsce: Burda Media International, Grupa Onet.pl oraz Grupa Ringier Axel Springer Polska, gdzie była członkinią Zarządu Operacyjnego odpowiedzialną za sprzedaż. Z sukcesem wprowadziła kilka międzynarodowych brandów mediowych na rynek Polski, jak również produkty ad-tech w obszarze display, wideo/ VOD, programmatic i mobile.Od 2021 jest prezeską polskiego oddziału Httpool, globalnego partnera od sprzedaży dla ponad 20 największych na świecie platform społecznościowych t.j.: Twitter, Snapchat, Spotify, TikTok, LinkedIn. W 2022 roku została członkinią IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy oraz dołączyła do Rady Programowej Forum IAB.Od kilku lat jest mentorką w programach managerskich amerykańskiej organizacji Vital Voices Global Partnership. Zasiada również w jury konkursu dla młodych liderek „Jestem Liderką”.Ukończyła Uniwersytet Warszawski na kierunku Stosunki Międzynarodowe, podyplomowe studia w Instytucie Filozofii i Socjologii PAN oraz School of Executive Business Stanford University.Profil na LinkedIn.
TRENDY W KOMUNIKACJI 2022/2023 – IAA POWER HOUR NOWY TERMIN NIEBAWEM
Dariusz Maciołek, CMO BNP Paribas
Od ponad 3 lat jest szefem marketingu BNP Paribas. Za prowadzenie marki BNP Paribas został uhonorowany tytułem AdMarketer roku 2020 oraz CMO of the Year 2021. Wcześniej pełnił funkcję dyrektora komunikacji i zarządzania marką ubezpieczyciela Aviva, był dyrektorem marketingu PGE Polskiej Grupy Energetycznej. Był także zawodowo związany z PZU, RaboDirect czy International Personal Finance (Provident). Miał także znaczący udział w realizacji nagradzanego w Polsce i na świecie projektu „Ostatni Twój Weekend” (wraz z Gazeta.pl, Mastercard i agencją VMLY&R). Kampania zdobyła 5 lwów w Cannes Lions w tym pierwsze Grand Prix oraz Titanium dla Polski.Profil na LinkedIn.
TRENDY W KOMUNIKACJI 2022/2023 – IAA POWER HOUR NOWY TERMIN NIEBAWEM
Piotr Piętka, CEO Publicis Groupe Poland, Ukraine, Baltics
Buduje wygrywające zespoły i wspiera marketerów w budowaniu ich pozycji w firmach – najpierw jako CEO SMG Polska, następnie CEO Publicis Media i obecnie co-CEO Publicis Groupe z sukcesem transformuje, rozwija i integruje specjalistyczne usługi analityczne, technologiczne, komunikacyjne, commerce’owe, digitalowe i contentowe. W 2021 r. został uznany Człowiekiem Roku branży marketingowej według IAB Polska. Członek Zarządu SAR. Juror i członek komitetów EFFIE i Mixx Awards. Prelegent najważniejszych konferencji dla leaderów marketingu: Inside Trends, CMO Summit, BrandMe CEO. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej. Ukończył również Podyplomowe Studia z Historii Sztuki na Collegium Civitas w Warszawie.Profil na LinkedIn.
TRENDY W KOMUNIKACJI 2022/2023 – IAA POWER HOUR NOWY TERMIN NIEBAWEM

Sławomir Stępniewski, Chief Executive Officer, dentsu Polska & CEE. Uhonorowany wieloma nagrodami branżowymi, w tym tytułem „Reformator Roku” przyznawanym przez redakcję magazynu Media i Marketing Polska i „AdMan 5-lecia” magazynu Press. W 2021 został nagrodzony w konkursie „Liderzy Jutra” przyznawanej przez ICAN Institute (Nagroda redakcji ICAN Management Review) za transformację modelu biznesowego dentsu w regionie CEE. Klaster Europy Środkowo-Wschodniej powstał w 2019 roku i po 2 latach jest najbardziej zintegrowanym klastrem dentsu w Europie. Siedem rynków działa teraz jako jedna, silna organizacja, która współpracuje ponad granicami. W 1996 roku Stępniewski powołał do życia jedną z pierwszych polskich agencji interaktywnych, o nazwie Hypermedia. W 2005 roku stała się ona częścią największej globalnej sieci interaktywnej – Isobar należącej do Aegis Media. 3 lata później objął stanowisko CEO Isobar Polska & CEE, a w 2011 roku został mianowany na CEO grupy Aegis Media w Polsce, obecnie dentsu Polska.

Grupa od kilku lat konsekwentnie umacnia pozycję w Polsce – w tym czasie dwukrotnie zwiększyła obrót i niemal trzykrotnie wynik finansowy. Dziś 70% przychodów grupy w Polsce pochodzi z usług w obszarze digital, co jest benchmarkiem w skali lokalnej i globalnej. W 2021 roku dentsu Polska znalazło się w gronie liderów w całej grupie dentsu na świecie pod względem najwyższego organicznego wzrostu przychodów na poziomie 23,9%.

Profil na LinkedIn.

TRENDY W KOMUNIKACJI 2022/2023 – IAA POWER HOUR NOWY TERMIN NIEBAWEM

Grzegorz Wachowicz, Dyrektor ds. Handlu i Marketingu RTV EURO AGD. Absolwent SGH w Warszawie, MBA University of Illinois, programów executive w Cambridge University (CJBS) oraz studiów doktoranckich w SGH. Autor publikacji oraz prelegent spotkań i kongresów dotyczących zarządzania i nowoczesnej sprzedaży.

Od 2017 r. odpowiada za sprzedaż i marketing największego retailera z sektora elektroniki użytkowej na polskim rynku – firmy RTV EURO AGD. Z zarządzaniem przedsiębiorstwami, sprzedażą i marketingiem związany zawodowo od 20 lat. Wprowadzał na polski rynek markę Sharp oraz komputery VAIO. W latach 2010-2017 związany był z Sony. Początkowo w centrali Sony Europe w Londynie odpowiadał za instore marketing marki na całym rynku europejskim, a w latach 2012-2017 kierował polskim oddziałem Sony.

Do głównych obszarów jego zainteresowań należą zastosowanie metod liczbowych w zarządzaniu, sprzedaży i marketingu, e-commerce i omnichannel oraz psychologia konsumenta.

Profil na LinkedIn.

TRENDY W KOMUNIKACJI 2022/2023 – IAA POWER HOUR NOWY TERMIN NIEBAWEM
Michał Wolniak, President & Head of Advisory VMLY&R Poland
Założyciel, President & Head of Advisory VMLY&R Poland, europejskiego hubu sieciowej agencji reklamowej VMLY&R z holdingu WPP. Odpowiada za projekty wzrostowe i transformacyjne. Dwukrotnie nagrodzony branżowym tytułem człowieka roku.
Od 2001 roku budował grupę marketingową, łączącą usługi badawcze, strategiczne, kreatywne i technologiczne. VMLY&R regularnie zdobywa tytuł agencji roku, ma na koncie ponad 300 nagród na polskich i międzynarodowych festiwalach reklamowych, m.in. Cannes Lions, Effie, Innovation AD, Golden Drum, KTR, MIXX Awards, Adweek’s ARC Award. W 2019 roku VMLY&R Poland po raz pierwszy w historii polskiej reklamy zdobyła 5 lwów i tytuł Cannes Lions Agency of the Year for the Track Good oraz tytuł Agencji Roku Effie Poland. Stały prelegent konferencji branżowych. Członek YPO, Facebook Client Advisory Board, zasiada w radach nadzorczych spółek nowych technologii. Członek kapituły MIXX Awards, rady programowej IAB, rady programowej SAR Innovation AD oraz przewodniczący jury Innovation AD i Effie. Interesuje się teatrem i malarstwem, wyprodukował ceniony monodram „Ojciec Bóg”. Seryjny ojciec (poczwórny).Profil na LinkedIn.
TRENDY W KOMUNIKACJI 2022/2023 – IAA POWER HOUR NOWY TERMIN NIEBAWEM

Dorota Żurkowska, Członkini Zarządu TVN Grupa Discovery. Jest odpowiedzialna za krajową i międzynarodową dystrybucję portfolio kanałów i produktów oraz rozwój współpracy z partnerami w Polsce i za granicą. Dorota nadzoruje realizację projektów kluczowych z punktu widzenia strategii firmy. Odpowiada też za procesy transformacyjne, których celem jest dostosowanie biznesu do nowych wyzwań, w szczególności rozwoju produktów digital. Jest również dyrektorem Eurosportu w Polsce.

Przed dołączeniem do zespołu zarządzającego TVN Grupa Discovery zajmowała stanowisko dyrektora zarządzającego Discovery w Polsce. Odpowiadała za dynamiczny rozwój Discovery na polskim rynku w oparciu o innowacyjne produkty, strategiczne partnerstwa oraz siłę brandów i programów obecnych w portfolio Discovery.

Z Grupą Discovery związana jest od 2000 roku, kiedy to razem z Katarzyną Kieli zakładała pierwsze biuro nadawcy w Polsce. W poprzednich latach zajmowała kluczowe stanowiska w międzynarodowych strukturach Discovery. Jako wiceprezes ds. rozwoju sprzedaży reklam, odpowiedzialna była za strategię reklamową Discovery na wszystkich rynkach ówczesnego regionu CEEMEA (Europa Środkowo-Wschodnia, Bliski Wschód i Afryka). Odpowiadała za całościowe zarządzanie, rozwój i wdrażanie strategii sprzedaży czasu reklamowego, skupiając się przede wszystkim na Bliskim Wschodzie, Afryce Południowej, Rosji, Turcji, Niemczech, Rumunii i Polsce. Przed dołączeniem do Discovery pracowała w zespołach Wizja TV, UPC (dawniej PTK) i The Communication Bridge. Ukończyła Uniwersytet Warszawski oraz Prywatną Szkołę Handlową i IESE Business School.

Profil na LinkedIn.