PODSUMOWANIE IAA POWER HOUR NT. RELACJI MARKETERZY – AGENCJE BADAWCZE

Data publikacji: 13 października, 2022

Tematem trzeciej odsłony naszego cyklu IAA POWER HOUR były marketingowe badania przyszłości oraz relacje marketerzy – agencje badawcze. Wydarzenie odbyło się 22 września. Tym razem była to transmisja live panelu otwierającego Insummit – Festiwal Insightów i Innowacji (dawny Kongres Badaczy), który stacjonarnie w Centrum Koneser oglądało ponad 700 osób.

Panel zatytułowany „Fokus na człowieka i cała naprzód! C-suite o insights-into-action jako DNA progresywnych organizacji” poprowadziła Agnieszka Sora, Regional Consulting Lead NCE GfK, Prezeska Zarządu IAA Polska.
W gronie panelistów znaleźli się:
  •  Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM Poland & Cluster Lead CEE,
  • Anna Barabasz-Sawińska, Marketing Director CEE Beverages & Head of Marketing Services GRUPA MASPEX,
  •  Magdalena Kotlarczyk, Country Director Google Polska,
  • Arkadiusz Gwizdek, Dyrektor Marketingu marki ŠKODA w Polsce,
  • Rafał Jakubowski, Dyrektor Marketingu Detalicznego mBank S.A.
Przygotowaliśmy filmowe skróty z najciekawszymi wypowiedziami z dyskusji – zobaczcie!