Podsumowanie Światowego Kongresu IAA w Penang

Data publikacji: 18 marca, 2024

Światowy Kongres IAA odbył się w dniach 6-8 marca 2024 w Penang w Malezji i zgromadził ok. 900 liderów branży komunikacji marketingowej z 30 krajów świata. Wydarzenie było okazją do wysłuchania inspirujących wykładów, spotkania z wyjątkowymi prelegentami i panelistami, zderzenia z różnorodnymi kulturami, czyli do międzynarodowego networkingu
na najwyższym poziomie.

W trakcie Kongresu odbyło się także posiedzenie globalnych władz IAA. Uczestniczyli w nim Agnieszka Sora, Prezeska Zarządu IAA Polska i Jerzy Minorczyk, Dyrektor Generalny Stowarzyszenia.

Zapraszamy do zapoznania się z wrażeniami niektórych polskich uczestników Kongresu.

Anna Zielińska, Co-Owner & CEO, STOR9:
„Kongres w Penang był nie tylko inspirującym merytorycznie wydarzeniem,
ale także ciekawym doświadczeniem kulturowym. Penang to absolutny mix kulturowy – kultury oraz zwyczaje przenikają się ze sobą na każdym kroku. Wisienką na torcie była kolacja u Konsula Honorowego Polski w Malezji Dato’ Suppiah Manikam, który ugościł na prywatnej kolacji w domu rodzinnym naszą delegację.”

Jacek Karolak, Business Director, 180HeartBeats + JUNG V MATT:
„Kongres to nowe, odświeżające tematy i firmy oraz mówcy inni niż na konferencjach w Polsce czy w Europie. W wystąpieniu Mahera Nassera z ONZ mocno wybrzmiało wezwanie do „rachunku sumienia”. Wrażenie zrobiła też na mnie prosta i wywołująca gorzkie refleksje recepta na tworzenie odpowiedzialnego marketingu od Rupena Desai: „Act as a parent” – robiąc cokolwiek, promując określone postawy, produkty – pomyśl, czy w ten sposób powstanie lepszy czy gorszy świat dla Twoich dzieci.”

Agnieszka Sora, Regional Director NCE Consulting, GfK – an NIQ company Poland, Prezeska IAA Polska:
„Niezwykle ciekawe było wystąpienie Emmy Chiu, Global Director VML dotyczące trendów, w tym również trendów wpływających na długość życia. Okazuje się,
że za długość naszego życia aż w 93% odpowiadamy my sami, nasz styl życia, a tylko w 7% odpowiedzialne są nasze geny.”

Mateusz Dąbrowski, Head of Sales Poland, RTB House:
„Istotna była dla mnie możliwość porównania, jakie wyzwania marketingowe stoją przed innymi kulturami, państwami, regionami. Myślę, że ta wszechstronność była najmocniejszym elementem całego wydarzenia. Silnym akcentem była polska obecność na scenie, zarówno prezentacja możliwości AI przez Aleksandrę Przegalińską, jak i celne komentarze w trakcie paneli od Doroty Haller i Dagmary Szulce.”

Jakub Potrzebowski, Founding Partner, Group One:
„Na Kongresie znalazłem inspiracje, które idealnie pasują do naszych planów biznesowych.”