Polsat, TVN i TVP – po raz pierwszy razem! Zapraszamy na wydanie specjalne IAA POWER HOUR
Data publikacji: 19 maja, 2023
W ramach obchodów 30 lat rynku reklamy i wolnych mediów w Polsce oraz trzech dekad istnienia naszego Stowarzyszenia, do udziału w panelu dyskusyjnym zaprosiliśmy szefów biur reklamy największych nadawców telewizyjnych.
W niezwykle ciekawej rozmowie, moderowanej przez Jakuba Bierzyńskiego, CEO OMD, udział wzięli:
- Ewelina Czuba, Dyrektor Biura Reklamy TVP S.A.,
- Marcin Idzik, Dyrektor Sprzedaży TVN Media,
- Magdalena Niewińska, Dyrektor Sprzedaży Polsat Media.
Zapraszamy do obejrzenia IAA POWER HOUR – poznacie trzy punkty widzenia i odpowiedzi na pytania:
- Jakie były kamienie milowe w rozwoju rynku reklamy telewizyjnej?
- Czym spowodowana jest specyficzna dla Polski strategia całkowitej wyprzedaży zasobów reklamowych?
- Na ile telewizja linearna oraz VOD to konkurencyjne kanały dystrybucji, a na ile się dopełniają?
- Czy młodsze pokolenia kiedyś „dorosną” do telewizji?
- Jakie nadzieje lub obawy towarzyszą nadawcom telewizyjnym w związku z nieuchronną zmianą standardu pomiaru konsumpcji mediów?
- Jaki jest preferowany model rozwoju poszczególnych nadawców?
Tego nie można przegapić!
Uwaga: wydanie specjalne zobaczyć można bez rejestracji – na Youtube:
Zapraszamy serdecznie!
Moderator:
Prezes i założyciel OMD Group Poland, należącej do wiodącej, międzynarodowej grupy marketingowej, specjalizującej się w planowaniu i realizacji strategii komunikacji reklamowej, marketingowej i korporacyjnej. Jeden z założycieli SMG/KRC Poland (obecnie Kantar Millward Brown), największej w Polsce agencji badań rynkowych. Socjolog, przedsiębiorca, inwestor, publicysta. Juror w międzynarodowych konkursach reklamowych Mixx Awards Europe 2016, Dubai Lynx 2008 oraz Goldendrum 2005. Wyróżniony m.in. tytułami: AdMan 2017 (Press), „Lider 10-lecia rynku reklamy” (Businessman), „Gorące Usta reklamy 2008” dla najczęściej cytowanego człowieka branży marketingowej w polskich mediach (Media i Marketing Polska), Człowiek Roku Przemysłu Reklamowego (Impactor 2001), a w 2000 roku uznany jednym z 10 najzdolniejszych managerów (Home & Market). Na Festiwalu Reklamowym w Cannes 2005 odebrał pierwszego Złotego Lwa przyznanego polskiej agencji mediowej (w kategorii Media Mix za launch marki Heyah). Absolwent Wydziału Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego. W latach 1990 – 1992 pracował jako asystent, nauczając statystyki, metodologii badań społecznych, analiz komputerowych i metod badań rynkowych. Stypendysta Fullbrighta na Univesity of California Berkeley.Profil na LinkedIn.
Paneliści:
Ewelina Czuba, Dyrektor Biura Reklamy TVP S.A.Z wykształcenia socjolożka, absolwentka Wydziału Nauk Społecznych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego. Z Biurem Reklamy TVP związana od 2005 roku. Przeszła wszystkie szczeble kariery w Pionie Handlowym i od 2011 roku współzarządzała Biurem, pełniąc funkcję zastępcy dyrektora do spraw handlowych. Na tym stanowisku odpowiadała m.in. za negocjacje z czołowymi grupami reklamowymi w Polsce. Była współpomysłodawcą lub inicjatorem kluczowych zmian w polityce handlowej Biura Reklamy, w tym poszerzenia podstawowej grupy rozliczeniowej i oparcia rozliczeń o transparentne progi budżetowe. Od 2017 roku samodzielnie kieruje Biurem. Specjalizuje się w handlowych aspektach reklamy, jest zdeklarowaną zwolenniczką transparentności działań handlowych i rynkowego fair play. Od dwóch kadencji jest czynnym Arbitrem Komisji Etyki Reklamy.
Profil na LinkedIn.
Marcin Idzik, Dyrektor Sprzedaży TVN MediaZwiązany z firmą od ponad 20 lat. Odpowiedzialny za komercjalizację produktów reklamowych tv & digital w ramach Grupy TVN Warner Bros. Discovery. Współautor jedynej w Polsce w pełni transparentnej i audytowalnej polityki handlowej stacji telewizyjnych. Odpowiedzialny za kształtowanie oraz nadzór nad realizacją polityki handlowej i cenowej Biura Reklamy TVN Media. Karierę w branży mediowej zaczynał ponad 27 lat temu w Biurze Reklamy Radia Zet.
Magdalena Niewińska, Dyrektor Sprzedaży Polsat Media
Swoją karierę w branży reklamowej rozpoczęła w 1997 roku w agencji Mediacom, z której po roku przeszła do działu mediów Leo Burnett.
Od 23 lat jest związana z biurem reklamy Polsat Media.
W 2005 roku awansowała na stanowisko szefa jednego z zespołów handlowych, a od 2019 roku odpowiada za całość działań sprzedażowych na stanowisku Sales Directora.
Z wykształcenia jest inżynierem budownictwa, a prywatnie mamą 11-letniej córki.
Profil na LinkedIn.