Wystartował IAA World Congress – 6-8 marca 2024, Penang w Malezji

Data publikacji: 6 marca, 2024

Trwa wyjątkowe, długo oczekiwane,  trzydniowe wydarzenie – IAA World Congress, dający możliwość spotkania i networkingu w gronie  światowych liderów komunikacji marketingowej. Do Penang w Malezji pojechała ponad 10-osobowa delegacja z Polski.
W poprzedzających Kongres posiedzeniach globalnych władz, wzięli udział Agnieszka Sora, Prezeska Zarządu IAA Polska oraz Jerzy Minorczyk, Dyrektor generalny IAA Polska.

Na uczestników globalnego święta komunikacji marketingowej czekają wystąpienia keynote speakerów z całego świata, także z Polski – profesor Aleksandry Przegalińskiej oraz Doroty N. Haller – i prelekcje w trzech blokach tematycznych:

– the future of brands (środa 6.03),
– creativity & technology to shape the future (czwartek 7.03),
– the future is female (piątek 8.03).

Inauguracyjne przemówienia na Kongresie wygłosili Sasan Saeidi, Chairman and World President IAA oraz John D Chacko, Przewodniczy Kongresu i Prezes IAA Malezja.

Podczas drugiego dnia Kongresu wystąpiła profesor Aleksandra Przegalińska, która mówiła o generatywnej AI.

Trzeciego dnia, podczas Dnia Kobiet, wyjątkowo mocno wybrzmiewał temat różnorodności.
O DEI – diversity, equity & inclusion – jako sile napędowej biznesu, w panelu dyskusyjnym mówiły Dagmara Szulce, Managing Director IAA. oraz Dorota N. Haller, Dyrektorka departamentu Client Solutions w Biurze Reklamy RASP, Wiceprezeska IAA Polska, Nini Yusof, CEO, Media Prima TV Network oraz Khensani Nobanda, Group Executive for Group Marketing and Corporate Affairs, Nedbank. Rozmowa wywołała najdłuższą podczas wydarzenia serię pytań od publiczności.