Teads, Glob360 i Pepsico nowymi członkami IAA Polska

Data publikacji: 1 kwietnia, 2022

Do naszego stowarzyszenia dołączają trzy nowe organizacje.
Do kurii reklamodawców przystąpiło Pepsico, zaś do kurii mediów – Teads i Glob360. Od początku roku szeregi IAA Polska zwiększyły się o 12 nowych firm .

– To świetna wiadomość, że zarówno reprezentacja mediów, jak i marketerów powiększają się o kolejne firmy. Zainteresowanie naszym stowarzyszeniem i prowadzonymi przez nas projektami to najlepszy dowód na to, że coraz więcej podmiotów dostrzega to, że w grupie siła i jak wiele korzyści można czerpać z tego, że jest się częścią branżowej organizacji, która działa na rzecz całego rynku i wewnętrznego dialogu – mówi Izabela Albrychiewicz, członkini Zarządu IAA Polska, CEO GroupM Poland & Cluster Lead CEE.

Teads to globalna platforma medialna, która umożliwia reklamodawcom dostęp do wydawców premium na całym świecie, docierając miesięcznie do ponad 1,9 miliarda użytkowników internetu oraz gwarantując połączenie szerokiego zasięgu z bezpieczeństwem marki. Teads dostarcza konsumentom nieintruzywne i angażujące treści reklamowe, markom – osiąganie zamierzonych celów, a wydawcom – efektywne rozwiązania w zakresie monetyzacji contentu, aby dostarczać wysokiej jakości treści. Teads współpracuje z wiodącymi markami, agencjami i wydawcami w 30 krajach na świecie, z zespołem liczącym ponad 1000 osób, docierając miesięcznie do 87,3% użytkowników internetu w Polsce.
https://www.teads.com/

Grupa naTemat to niezależna polska grupa wydawnicza, która powstała w 2012 roku. Wydaje pięć różnych, tematycznych serwisów: natemat.pl, innpoland.pl, aszdziennik.pl, mamadu.pl oraz dadhero.pl. Działalność wydawnicza od początku miała unikatowy charakter, zarówno jeśli chodzi o projekty dziennikarskie, jak i komercyjne. Słynie z budowania angażującego contentu na wysokim poziomie, który łączy równocześnie tradycyjne reguły dziennikarstwa jak i stale zmieniający ekosystem nowych mediów. Niezależnie od skali, punktem wyjścia Grupy naTemat zawsze jest dopasowanie treści do oczekiwań odbiorców.
https://grupanatemat.pl/

Po produkty firmy PepsiCo konsumenci sięgają w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie ponad miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży uzupełniającej się oferty produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker, Tropicana oraz SodaStream, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2020 roku ponad 70 mld dolarów amerykańskich.
W swoich działaniach PepsiCo kieruje się wizją „Winning with Purpose”, która wskazuje drogę do uzyskania statusu światowego lidera w obszarze wygodnych, gotowych do spożycia produktów żywnościowych i napojów.
http://www.pepsicopoland.com/

Misją IAA Polska jest kształtowanie zrównoważonego rozwoju rynku komunikacji marketingowej – z poszanowaniem zasad etycznych. Kluczowe wartości dla IAA Polska to transparencja, inkluzywność i współpraca, a przede wszystkim dialog: z partnerami zewnętrznymi, ale też wewnątrz branży.
IAA Polska jest najszerszą, najbardziej wpływową reprezentacją branży reklamowej w Polsce. Jako jedyna organizacja skupia przedstawicieli wszystkich uczestników procesu komunikacji marketingowej: reklamodawców, media, agencje mediowe, reklamowe, badawcze, technologiczne i inne. Występuje w imieniu całego środowiska: wpływa na otoczenie legislacyjne, promuje dobre praktyki, upowszechnia wiedzę na temat innowacji i nowych trendów, realizując konkretne projekty.