Agnieszka Sora Prezeska
Prezeska IAA Polska, Regional Director NCE Consulting, GfK Poland – an NIQ company
Absolwentka ekonomii na wydziale HZ SGH w Warszawie, od ponad 30 lat obecna w branży marketingowej i badawczej, gdzie zdobywała doświadczenie w marketingu, badaniach rynku, zarządzaniu oraz konsultingu. Marketingowe sukcesy odnosiła w latach 1993-1996, pracując w Nestle Polska, gdzie była odpowiedzialna za wprowadzenie na polski rynek takich marek jak Nescafe i Nesquik oraz Serwisu Konsumenckiego Nestle/ Winiary. Przez ponad 25 lat (1996 – 2021) pełniła funkcję Dyrektor Zarządzającej i Commercial Director GfK Polonia, pozycjonując GfK jako kluczową firmę integrującą wiedzę w oparciu o twarde dane panelowe, analitykę biznesową i głos konsumenta. W latach 2014-2016 była Sub Regional Managerem, Eastern Europe w Grupie GfK. W tym czasie zbudowała zespół doświadczonych konsultantów, którzy podejmują się najtrudniejszych wyzwań analitycznych. Od czerwca 2021 podjęła się nowej, regionalnej roli w Europie Północno-Centralnej w GfK – Regional Consulting Lead NCE. Od maja 2023 – Regional Director NCE Consulting. Od 2 lat Prezeska IAA Polska; w latach 2017-2021 – Wiceprezeska Stowarzyszenia; w latach 2017 – 02.2021 Prezeska OFBOR. Wielokrotnie członkini Jury EFFIE, prelegentka licznych konferencji, obecnie mentorka w ramach Fundacji Liderek Biznesu, w Wise & Young oraz w programie skierowanym do przyszłych liderów branży komunikacji marketingowej – Marketing Masterminds IAA Polska.