Agnieszka Sora Przewodnicząca

Mentorka, former Regional Director | NCE Consulting NielsenIQ

Agnieszka Sora od 34 lat obecna w branży marketingowej i badawczej, gdzie zdobywała doświadczenie w marketingu, badaniach rynku, zarządzaniu oraz konsultingu. Marketingowe sukcesy odnosiła w latach 1993-1996 pracując w Nestle Polska, gdzie była odpowiedzialna za wprowadzenie na polski rynek takich marek jak Nescafe i Nesquik oraz Serwisu Konsumenckiego Nestle/Winiary. Przez 25 lat (1996 – 2021) pełniła funkcję Dyrektor Zarządzającej i Commercial Director GfK Polonia, pozycjonując GfK jako kluczową firmę integrującą wiedzę w oparciu
o twarde dane panelowe, analitykę biznesową i głos konsumenta. W latach 2014-2016 była Sub Regional Managerem, Eastern Europe w Grupie GfK. Oprócz osiągnięć finansowych GfK Polonia, olbrzymim sukcesem było zbudowanie zespołu doświadczonych konsultantów, którzy podejmują
się najtrudniejszych wyzwań analitycznych.

Przez ostatnie 4 lata (2021-2025) pracowała dla GfK/NIQ w regionie Europy Północno-Centralnej, gdzie pełniła funkcję Regional Consulting Director NCE.

Absolwentka ekonomii na wydziale HZ SGH w Warszawie, od 8 lat działa
w zarządzie IAA, przez ostatnie 4 lata jako Prezeska IAA Polska. W tym czasie doprowadziła do pierwszego spotkania europejskich oddziałów IAA w Warszawie, była odpowiedzialna za obchody 30-lecia IAA Polska. Wprowadziła nowe formaty komunikacji jak IAA Power Hour, IAA Power Podcast, IAA Power MeetUp. Odpowiedzialna za drugą edycję Marketing Masterminds, wspierała MM w organizacji Konkursu Dobrostars, w którym była również Przewodniczącą Jury. Wspólnie z zarządem spozycjonowała IAA Polska jako silne i dobrze rozpoznawalne stowarzyszenie, aktywnie wspierające swoich członków, otwarte na współprace z innymi podmiotami, budujące inicjatywy ważne dla całego środowiska komunikacji marketingowej.

W latach 2017 – 02.2021 Prezeska OFBOR. Wielokrotnie członkini Jury Effie, prelegentka licznych konferencji, Mentorka w ramach Fundacji Liderek Biznesu, Wise & Young, AIESEC Alumni, NIQ.