Dariusz Maciołek

Dariusz Maciołek

CMO BNP Paribas

Na obecnym stanowisku Dariusz Maciołek pracuje od połowy 2018 roku. Za prowadzenie marki BNP Paribas został uhonorowany tytułem AdMarketer roku 2020, CMO of the Year 2021 oraz Grand Prix w konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2022. Wcześniej pełnił funkcję dyrektora komunikacji i zarządzania marką ubezpieczyciela Aviva, był dyrektorem marketingu PGE Polskiej Grupy Energetycznej. Był także zawodowo związany z PZU, RaboDirect czy International Personal Finance (Provident).
Kampanią „Dlaczego nie ma kobiet na banknotach” zapoczątkował w sektorze bankowym trend komunikacji dotykającej ważnych społecznie tematów i łamiących stereotypy. Odważnie i konsekwentnie kontynuuje obrany kierunek działań, dzięki czemu BNP Paribas przestał być postrzegany jako uprawiający hard-sell bank, a zyskał wizerunek angażującego ludzi oraz mówiącego o tym, co dla nich ważne. Kolejne kampanie: „Doceniaj, nie oceniaj”, „Ty jesteś zmianą, a my bankiem zmieniającego się świata”, „Jeszcze będzie przepięknie” czy „Kiedy to się skończy” oraz ostatnia akcja angażująca młodych w szkołach “Gdzie są nasze patronki?” umocniły pozycję BNP Paribas w obszarze „odpowiedzialnej komunikacji”. Dariusz Maciołek miał także znaczący udział w realizacji nagradzanego w Polsce i na świecie projektu „Ostatni Twój Weekend” (wraz z Gazeta.pl, Mastercard i agencją VMLY&R). Kampania zdobyła 5 lwów w Cannes Lions w tym pierwsze Grand Prix oraz Titanium dla Polski. BNP Paribas jako pierwsza marka w Polsce – rozpoczęła komunikację parasolową opartą o Cele Zrównoważonego Rozwoju (SDG) wypracowane przez ONZ, oferując klientom produkty wspierające realizację SDG.