Jolanta Borowska
Head of Marketing & Consumer Communication Nestle CEE
Jolanta Borowska to menadżerka z 20-letnim międzynarodowym doświadczeniem w dziedzinie marketingu, obejmującym tworzenie, rozwój oraz rebranding marek, transformację cyfrową i mediową, tworzenie nowych modeli biznesowych, opracowywanie strategii marketingowych dla marek globalnych i lokalnych. Marketing ma w DNA, wierzy, że kreatywność i mierzalne efekty są jak jing i jang.
Do zespołu Nestlé Polska dołączyła w 2019 z misją przyspieszenia transformacji cyfrowej, a dwa lata później powierzono jej odpowiedzialność za zbudowanie efektywnej struktury marketingowej dla 7 rynków Europy Środkowo-Wschodniej. Praca w roli regionalnej – Dyrektor Marketingu i Komunikacji Nestlé CEE – pozwala jej na lepsze zrozumienie różnic kulturowych oraz rozwijanie diversity & inclusion.
Przed dołączeniem do Nestlé doświadczenia zdobywała zarówno w sektorze detalicznym – przeprowadzając rebranding kawiarni Costa Coffee, przebudowując CRM w perfumeriach Douglas, wprowadzając na polski rynek sklepy Tchibo – oraz w branży FMCG – w firmach PepsiCo/ Wedel oraz Danone.
Jolanta jest absolwentką Zarządzania w SGH/ Szkole Głównej Handlowej oraz programu Canadian Executive MBA zrealizowanego we współpracy Université du Québec à Montréal z SGH.
Strona główna