Time, OLX, Totalizator Sportowy, STOR9_ i Httpool nowymi członkami IAA Polska
Data publikacji: 2 marca, 2022
W lutym br. do Stowarzyszenia dołączyło pięć nowych organizacji. Do kurii professional services przystąpiły: Stor9_ i Httpool, do kurii reklamodawców – Totalizator Sportowy i Grupa OLX zaś do kurii mediów – Time. Przypominamy, że w styczniu informowaliśmy o czterech nowych członkach, tj.: Grupa RMF, Antal, RTB House i Carrefour.
– Bardzo się cieszę, że inicjatywy realizowane przez IAA Polska przyciągają w nasze szeregi kolejne wspaniałe firmy, zarówno marketerów, jak i agencje oraz media. Stanowimy coraz szerszą reprezentację branży komunikacji marketingowej, dzięki czemu nasz głos jest bardziej donośny i po prostu ważniejszy, a jako organizacja mamy większą moc, aby wspólnie realizować misję dialogu i kształtowania zrównoważonego rozwoju rynku komunikacji marketingowej w Polsce
– mówi Dorota N. Haller, Wiceprezeska Zarządu IAA Polska, Dyrektorka Marketingu, Komunikacji i E-commerce, CMO w Huawei CBG Polska.
Stor9_ to agencja komunikacji digitalowej łącząca w sobie kompetencje z zakresu influencer marketingu, talent managementu oraz produkcji. Klientami agencji są/byli m.in. Huawei, Totalizator Sportowy, HBO, Sephora, RTV Euro AGD, T-Mobile czy Novakid. https://www.stor9.com/pl/
Httpool jest częścią Aleph Group i największym na świecie globalnym partnerem reklamowym czołowych platform social mediowych, m.in.: Twitter, TikTok, Facebook, Spotify, LinkedIn, Snapchat, Warner Music, Outbrain czy Brainly. Httpool zajmuje się sprzedażą digitalowych rozwiązań marketingowych. https://www.httpool.com/
Totalizator Sportowy to właściciel marki LOTTO. Dysponuje siecią ponad 18 500 punktów sprzedaży LOTTO, prowadzi sprzedaż gier i loterii on-line oraz działalność w obszarze gier na automatach poza kasynami gry i kasyno internetowe. Spółka jest jednym z najważniejszych filarów finansowania polskiego sportu i kultury, przekazując na te cele miliardy złotych rocznie. https://www.totalizator.pl/
Grupa OLX to sieć platform e-commerce, do której w Polsce należą m. in. serwisy ogłoszeniowe OLX, Otodom, Obido, Otomoto oraz Fixly. Grupa OLX jest obecna w ponad 30 krajach, na 5 kontynentach, w zasięgu jej działania jest ponad 300 mln ludzi. https://www.olxgroup.com/
TIME SA jest spółką reprezentującą stacje radiowe: ESKA, ESKA Rock, VOX FM, Radio SuperNova. Jest również wydawcą dziennika Super Express oraz miesięczników: Murator, Architektura-Murator, M jak mieszkanie, Dobre Wnętrze, M jak mama i Informatorów. W internecie prowadzi strony poszczególnych w/w brandów. https://www.grupazpr.pl/
Misją IAA Polska jest kształtowanie zrównoważonego rozwoju rynku komunikacji marketingowej – z poszanowaniem zasad etycznych. Kluczowe wartości dla IAA Polska to transparencja, inkluzywność i współpraca, a przede wszystkim dialog: z partnerami zewnętrznymi, ale też wewnątrz branży.
IAA Polska jest najszerszą, najbardziej wpływową reprezentacją branży reklamowej w Polsce. Jako jedyna organizacja skupia przedstawicieli wszystkich uczestników procesu komunikacji marketingowej: reklamodawców, media, agencje mediowe, reklamowe, badawcze, technologiczne i inne. Występuje w imieniu całego środowiska: wpływa na otoczenie legislacyjne, promuje dobre praktyki, upowszechnia wiedzę na temat innowacji i nowych trendów, realizując konkretne projekty.