Grey Group Poland, Havas Media Group i A+E Networks wstępują do IAA Polska

Data publikacji: 13 września, 2016

Zarząd IAA Polska. Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy przyjął trzech nowych członków: agencję Grey Group Poland, dom mediowy Havas Media Group oraz polski oddział A+E Networks
– jednej z największych firm medialnych na świecie. Obecnie IAA Polska skupia około 70 członków – przedstawicieli grup reklamowych, medialnych i marketerów.

W skład Grey Group Poland  wchodzą: Grey Warszawa (reklama full service od 1991 r.), Testardo Gram (agencja reklamowa full service działająca od 1992 r.), Cohn & Wolfe (agencja PR obecna w Polsce od 1998 r.), Grey Possible (rozwiązania technologiczne do komunikacji), Grey Works (produkcja i post-produkcja), a także berlińska grupa konsultantów LHBS. Wśród klientów Grey Group znajdują się największe marki funkcjonujące na polskim rynku.

Havas Media Group to wiodąca na świecie grupa specjalistów w dziedzinie marketingu i komunikacji. W jej skład wchodzą niezależne agencje mediowe Havas Media i Arena Media, wspierane przez Havas Sports & Entertainment. Zarówno Havas Media, Arena Media, jak i Havas Sports & Entertainment korzystają na co dzień z wiedzy wyspecjalizowanych jednostek rozwijanych w ramach struktury Havas Media Group: Artemis (globalna sieć zarządzania danymi), Ecselis (performance marketing), Mobext (sieci mobilne), Socialyse (media społecznościowe), Affiperf (globalne narzędzie zakupowe Havas w obszarze RTB), LuxHub (marki luksusowe) oraz 18 Havas Warsaw (projekty komunikacyjne łączące innowacyjne technologie, zjawiska kulturowe i mediowe).

A+E Networks to globalna firma medialna działająca w obszarze wizualnych treści wideo, oferująca konsumentom różnorodne formy rozrywki – od stacji telewizyjnych, aplikacji streamingowych, po płyty DVD/Bluray, gry i programy edukacyjne. W portfolio telewizyjnym A+E Networks znajdują się takie międzynarodowe marki jak m.in. HISTORY, Lifetime, H2, Crime + Investigation (CI Polsat). Obecnie kanały A+E Networks nadają na ponad 180 rynkach
w 39 językach docierając do ponad 330 milionów domów. A+E Networks na świecie tworzą Disney oraz Hearst.
Polski oddział jest częścią A+E Networks UK, której udziałowcem jest największa platforma cyfrowa w Europie,
sieć Sky.