DOROTA N. HALLER

DOROTA N. HALLER, CMO, Marketing, Communications and Digital Director PL | VP Marketing CEE & Nordics Region Huawei Consumer Business Group

kuria reklamodawców

Doświadczona ekspertka ds. marketingu, człowiek zawodu – nie branży. Pracowała dla wielu marek z różnych sektorów, od FMCG po media i rozrywkę. Pełniła funkcję dyrektorki marketingu m.in. w Medicover, BNP Paribas czy PLL LOT. Aktualnie jest dyrektorką marketingu, komunikacji i e-commerce (CMO) w Huawei CBG Polska. Wraz z zespołami i przyjaciółmi z agencji zdobywała wiele prestiżowych nagród, m.in. marketingowe Effie w PLL LOT i w Huawei (w tym dwa Złote Effie) czy PR-owski Złoty Spinacz w BNP Paribas. Jest dumną członkinią IAA Polska, Rady Marek Superbrands, zasiadała też w międzynarodowych strukturach Marketing Sounding Board sojuszu Star Alliance. W 2021 roku została zaproszona do Client Advisory Board Facebooka. Wielokrotnie była jurorką Effie – ma zaszczyt zasiadać w jury także w tym roku.

Lubi dzielić się wiedzą i doświadczeniem, dlatego z przyjemnością przyjmuje zaproszenia do udziału w konferencjach branżowych, takich jak np. Facebook Marketing Summit 2019 czy Video Wars by ScreenLovers. Dorota jest feministką i aktywną działaczką na rzecz równouprawnienia kobiet i mężczyzn. Angażuje się w mentoring w ramach wielu programów rozwojowych dla kobiet. Ponadto od lipca 2021 prowadzi podcast Hallo Haller, gdzie rozmawia z kobietami sukcesu po to, by inspirować kobiety poszukujące. Jako członkini IAA Polska stara się brać aktywny udział w jego życiu, czego przykładem jest udział w panelu interaktywnym pt. „Budżet marketingowy 2021 – jaki będzie?” czy międzynarodowej kampanii IAA Leaders View Why brands matter.

Zależy mi na tym, aby IAA Polska było stowarzyszeniem progresywnym, zarządzanym z pasją i promującym nie tylko najwyższe standardy branży komunikacji marketingowej, ale też otwarty i ustrukturyzowany dialog wszystkich jej członków. Zaskakująco często w rozmowach z agencjami, mediami czy producentami dostrzegam głód wiedzy z zakresu pracy innych podmiotów branży. Dlatego za mojej kadencji w Zarządzie IAA Polska zamierzam zająć się m.in. programem rozwojowym i szkoleniowym dla branży komunikacji marketingowej oraz ożywieniem dialogu branżowego. Jako aktywistka na rzecz równouprawnienia kobiet i mężczyzn oraz feministka, będę też dążyć do intensyfikacji działań popularyzujących równość oraz unikanie stereotypowej komunikacji marketingowej stygmatyzującej kogokolwiek.

Profil na LinkedIn