Reklamowy okrągły stół

Data publikacji: 15 września, 2016

BARTOSZ DOBRZYŃSKI
CMO
Play

Bartosz Dobrzyński jest jednym z najbardziej doświadczonych i skutecznych menedżerów marketingu w sektorze telekomunikacyjnym w Polsce. Od 2009 roku Dyrektor Marketingu w Play. Rozpoczął swoją karierę zawodową jako dziennikarz pracujący dla największych polskich dzienników. Następnie dołączył do branży telekomunikacyjnej i zajmował wysokie stanowiska kierownicze w Polkomtelu i Orange.
Bartosz jest absolwentem politologii na Uniwersytecie Warszawskim, a także programu MBA Uniwersytetu Warszawskigo i University of Illinois oraz Advanced Management Program prowadzonego przez IESE w Barcelonie.

MARTA KOZŁOWSKA
Strategic Operations Director CE
Mars Incorporated

Zawodowo związana z firmą Mars, Inc., od 7 lat odpowiedzialna za wsparcie działu marketingu i działu sprzedaży w zakupie usługi i selekcji agencji. Zaangażowana w zakup mediów, za które odpowiada na rynku polskim i innych rynkach Europy Centralnej (Węgry, Rumunia oraz Czechy i Słowacja) dla Mars i Wrigley. Jest członkiem globalnego zespołu mediowego Mars i Wrigley, w ramach którego wypracowuje się efektywne modele współpracy z agencjami. Należy do jury w konkursach Effie i Media Trendy. Absolwentka studiów prawniczych na Uniwersytecie Wrocławskim, zainteresowana podróżami, fotografią i wyprawami w góry.

EWELINA KRASKOWSKA
Category Director
USP Zdrowie

Od kilkunastu lat związana z branżą farmaceutyczną. Obecnie Dyrektor Kategorii Przeciwbólowej w USP Zdrowie, jednej z wiodących firm na rynku leków dostępnych bez recepty. Odpowiedzialna m.in. za dwie największe marki i niekwestionowanych liderów rynku OTC, Ibuprom i Apap.
Poprzednie doświadczenia zdobywała po stronie korporacji międzynarodowych i silnych polskich firm właścicielskich. W znaczących firmach z sektora farmaceutycznego, Polpharma i Bayer, zarządzała biznesem marek z różnych kategorii produktowych. Poza środkami przeciwbólowymi były to m.in. produkty gastryczne i dermatologiczne.

IZABELA PONTUS
Media & Digital Manager
Grupa Maspex Wadowice

Izabela ma 16 letnie doświadczenie w branży mediowej: 11 lat w Grupie Maspex Wadowice gdzie zarządza budżetem mediowym dla wszystkich marek wchodzących w skład grupy m.in. Tymbark, Kubuś, Lubella, Łowicz, Tiger. Zarządza pracą z domem mediowym, wielokrotnie organizowała i koordynowała przetargi mediowe. Poprzednio pracowała przez 5 lat w domu mediowym OMD.

MARTA CZARNECKA (KLAWE)
Head of Media Poland & Baltics
Unilever

Od prawie dwóch lat zajmuje stanowisko Head of Media Poland & Baltic w Unilever, odpowiadając za kampanie marketingowe dla marek z portfolio grupy dla tego regionu.  W latach 2006 – 2014  związana z domami mediowymi: najpierw z OMD Macroscope, a następnie przez 7 lat z MEC, gdzie jako Media Manager współpracowała z kluczowymi klientami: Kompania Piwowarska (SAB Miller), J&J, Müller, Colgate-Palmolive,  McDonalds, Animex, Bonduelle, Carlo Rossi. W tym czasie była także członkiem zespołu odpowiedzialnego za rebranding Lukas Bank w Credit Agricole. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

ALEKSANDER ŚMIGIELSKI
Media Director CEE and CIS
Boehringer – Ingelheim

Jest odpowiedzialny za strategię mediową, planowanie i zakup mediów dla wszystkich marek koncernu w 32 krajach CEE i CIS. Wcześniej przez 7 lat nadzorował i przygotowywał wdrażanie strategii mediowych dla wszystkich marek Unilevera w ponad 20 krajach Europy Środkowej i Wschodniej oraz w Grecji i na Cyprze. Przed Unileverem pracował w OMD, gdzie pełniąc funkcję dyrektora zarządzającego, poza innymi obowiązkami, zaangażowany był w planowanie i kupowanie kampanii TV dla klientów tego domu mediowego. Jest absolwentem programu MBA, w branży od roku 2000.

MARTA ŻYCIŃSKA
CMO
Mastercard Polska

Od czerwca 2016 Dyrektor marketingu w polskim oddziale Mastercard. Do marca 2016 związana z Grupą PZU najpierw jako Dyrektor Komunikacji Marketingowej, a przez ostanie 5 lat jako Dyrektor Marketingu odpowiedzialna za komunikację, media, digital, badania marketingowe oraz trade marketing. Poprowadziła jeden ze strategicznych projektów firmy jakim było odświeżenie marki i zmiana logo PZU. Wcześniej związana z PTK Centertel gdzie przez 6 lat budowała markę Idea dla Firm, a następnie brała udział w rebrandingu na Orange i kierowała komunikacją masową tej marki. Absolwentka Brock University w Kanadzie na kierunku Marketing oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i Oxford Brookes University na studiach MBA. Dodatkowo ukończyła Filologię Angielską w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej.

RAFAŁ BOBROWSKI
Managing Director
Media Strategy

Rafał Bobrowski absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Z rynkiem mediów związany od 1999 roku. Pracował w domach mediowych Optimum Media OMD na stanowisku Group Account Director oraz Optimedia Sp. z o.o. na stanowiskach Group Account Director i New Business Director. Od 2005 Dyrektor Zarządzający Media Strategy Warsaw Sp. z o.o., firmy zajmującej się audytem mediów, benchmarkami kosztowymi (autorski projekt TV Price Pool Audit), przygotowaniem przetargów na agencje mediowe, negocjacjami warunków zakupu mediów, oceną procesu planowania i zakupu kampanii reklamowych.

JACEK DZIĘCIELAK
CEO
Double Check /do kwietnia 2016 Media Impact

CEO w nowym audytorze mediowym Double Check. Pierwszy CEO w firmie Media Impact Polska. Pracuje w marketingu od 1996 roku (Arctic Paper, Cezex). Od 2001 roku był związany z Grupą Havas, gdzie odpowiadał za rozwój kontaktów medialnych. Od 2003 roku zarządzał domem mediowym Havas Media i grupą Havas Media w Polsce. Ukończył kurs zarządzania w CEDEP/INSEAD we Francji, a także uzyskał dyplom MBA na Uniwersytecie w Calgary.

IWONA KOŁODZIEJEK
Media Management Lead
Accenture

W Accenture kieruje zespołem Media Management, który realizuje projekty doradztwa z zakresu optymalizacji inwestycji mediowych oraz poprawy efektywności zakupów mediowo-marketingowych. Sprawuje również rolę kierownika regionalnego dla wybranych rynków Europy Środkowo-Wschodniej.
Ma 20 lat doświadczenia na rynku mediów. Zanim dołączyła do zespołu Accenture w 2008 roku pracowała m.in. w Ogilvy&Mather, Mindshare, Optimedia i ZenithOptimedia Group.
Jest absolwentką Zarządzania i Marketingu na Akademii Ekonomicznej w Krakowie i Filologii Angielskiej na Uniwersytecie w Krakowie. Studiowała również Modern European Studies na Nottingham Trent University w Anglii. Była członkiem Jury w konkursach Effie i Media Trendy oraz członkiem Klubu Mediowego przy SAR.

RAFAŁ SZYSZ
CEO
Stars

CEO i założyciel STARS, wiodącej firmy doradztwa i audytu mediowego w Polsce.
Może poszczycić się doskonałą znajomością mediów, dzięki wieloletniej pracy w jednym z największych domów mediowych w Polsce, a także bogatemu doświadczeniu zdobytemu na arenie międzynarodowej po stronie klienckiej. Były Członek Zarządu The World Federation of Advertisers. Inicjator wielu innowacyjnych projektów.
Prywatnie – podróżnik i odkrywca miejsc słabo znanych, pasjonat awiacji.

IZABELA ALBRYCHIEWICZ
CEO
MEC

Izabela Albrychiewicz kieruje polskim oddziałem MEC od 2009 r. Pod jej kierownictwem firma umacniała się na pozycji czołowej agencji mediowej w Polsce. W 2014 r. MEC już po raz siódmy plasował się na pierwszym miejscu w zestawieniu RECM-y z 16,1 proc. udziałem w rynku.
Szefowa MEC angażuje się w szereg inicjatyw ogólnobranżowych. Zasiada w zarządzie Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, jest członkiem komitetu organizacyjnego Effie Awards. Była też jurorem w wielu konkursach globalnych MEC, w konkursie MediaTrendy oraz – jako jedyny reprezentant polskiej branży reklamowej – jurorką w Festival of Media Global Awards 2015. W ostatnich miesiącach otrzymała tytuł AdMan Roku 2014. Uczęszczała w szkoleniach IMD. Na jednym z nich uzyskała certyfikat High Performance Leadership.
Izabela Albrychiewicz jest związana z branżą od ponad 20 lat – 17 przepracowała w MEC.

KRZYSZTOF MOCEK
Managing Director
Carat

Z branżą mediową związany od ponad 12 lat. Wybitny specjalista od ekosystemów i strategii komunikacji, w których media (owned, earned, bought) i innowacja odgrywają kluczową rolę, dostarczając realnych oraz mierzalnych efektów biznesowych. Z początkiem maja 2012 roku Krzysztof Mocek objął stanowisko Dyrektora Zarządzającego Carat Polska.
Wcześniej związany był z domem mediowym Mindshare oraz Optimum Media OMD.

ZOFIA SANEJKO
Wiceprezes Zarządu
UM

Z  grupą IPG związana od 1993 roku – wcześniej na stanowisku Dyrektora Buyingu  agencji  reklamowej McCann Erickson,  po utworzeniu  w  1999 roku Domu Mediowego Universal McCann na stanowisku  członka zarządu spółki, a następnie  wiceprezesa spółki.  Współtworzyła również  pierwszą na polskim rynku grupę negocjacyjną Magna Global Polska i od samego początku jej funkcjonowania uczestniczy w zarządzaniu tą spółką.  Obecnie jest  członkiem  zarządu Magna Global Polska. W UM  nadzoruje głównie proces kupowania mediów oraz negocjacji  kontraktów. Negocjowała kontrakty mediowe reprezentując największe budżety reklamowe na rynku. Zasiadała w zarządzie, a następnie  w radzie nadzorczej Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Członek Komitetu Organizacyjnego pierwszego Innovation  AD (dawniej Media Trendy) w 2015 roku. Od kilku lat współpracuje jako Konsultant ze Szkołą Negocjacji House of Skills. Od początku istnienia Komisji Etyki Reklamy zasiada  w składzie arbitrów. Absolwentka Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego.W wolnym czasie słucha muzyki barokowej  i  jazzowej, czyta i gotuje.

DARIA SACHA
Managing Partner
Mec

Z branżą mediową związana od 16 lat. Jako managing partner MediaComu  odpowiadała kolejno za client service, ofertę handlową, optymalizację warunków zakupu, negocjacje oraz finanse.  W roku 2015 dołączyła do zespołu MEC jako partner zarządzający odpowiedzialny za finanse firmy oraz konkurencyjność oferty handlowej dla reklamodawców.
Od lat zaangażowana w inicjatywy branżowe,  głównie w ramach SAR.
Miłośniczka Krakowa.Tam też studiowała na Uniwersytecie Jagiellońskim i Akademii Ekonomicznej w Krakowie.

MAŁGORZATA WĘGIEREK
CEO
Havas Media Group

Z branżą mediową związana od 1993 roku. Do czerwca 2010 była Dyrektorem Zarządzającym Grupy Burda, wcześniej przez 14 lat zajmowała stanowiska: Dyrektora Mediów, Managing Partner oraz Managing Director – Członka Zarządu w MEC ( dawniej – Mediaedge:cia). W 2010 dołączyła do HAVAS MEDIA GROUP, wprowadzając NOWY dom mediowy Arena. Obecnie Małgosia jest także CEO Havas Media Group.Zdobywa dla swoich klientów i firmy nagrody w konkursach branżowych: Impactor, Global Idea, Cristal oraz nagrodę dla domu mediowego roku. Bywa organizatorem i jurorem konkursów Effie oraz Media Trendy.
Jest magistrem Wyższej Szkoły Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, otrzymała także dyplom London Business School oraz MBA Erasmus University of Rotterdam.

PAWEŁ TYSZKIEWICZ
Dyrektor
SAR

Od 2003 roku pełnomocnik zarządu Stowarzyszenia SAR. Odpowiedzialny za organizację i rozwój najbardziej prestiżowych konkursów z zakresu reklamy m.in. Konkurs Twórców Reklamy, Effie, Innovation AD czy Young Creatives oraz tworzenie i rozwijanie standardów i praktyk CSR w branży komunikacji marketingowej. Członek zarządu Europejskiego Stowarzyszenia Agencji Komunikacji Marketingowych (EACA). Współpracował z Radą Promocji Polski przy MSZ w związku z opracowaniem „Zasad komunikacji marki POLSKA”. Od 2015 roku kontynuuje prace nad wdrożeniem brandingu narodowego, jako prezes Fundacji „Marka dla Polski”. Członek Zarządu Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, zaangażowany w tworzenie, rozwój organizacji i Kodeksu Etyki Reklamy. Członek Zarządu Federacji Związków Komunikacji Marketingowej (FZKM).

RAFAŁ BARAN
CEO
4Fun Media S.A.

Pracuje w branży mediowo-reklamowej od 23 lat. To ekspert w dziedzinie strategii komunikacji, sponsoringu, eventów, celebrity advertising i marketingu muzycznego.
Baran był szefem marketingu w firmach fonograficznych Sony Music i BMG Music. W 2011 roku został Prezesem Zarządu Grey Group w Polsce. Rok później, w 2012, doprowadził do uzyskania przez nią tytułu Agencji Reklamowej Roku według Media&Marketing. Od maja 2015 CEO w 4FUN MEDIA SA zrzeszającej pod swoimi skrzydłami trzy telewizje muzyczne 4FUN.TV, 4FUN FIT&DANCE, 4FUN HITS, które łączy pierwsza na świecie aplikacja second screen 4FUN APP oraz agencji reklamowej Bridge2Fun, Screen Network lidera polskiego rynku komunikacji OOH, portalu naEKRANIE.pl i spółki Program zajmującej się kompleksową obsługą tematycznych kanałów telewizyjnych. Więcej na Linkedin

MARCIN GUDOWICZ

Absolwent Wyższej Szkoły Businessu i Administracji na kierunku Business i administracja gospodarcza oraz Studium Doktoranckiego Szkoły Głównej Handlowej w Kolegium Zarządzania i Finansów na kierunku Ekonomia. Od ponad 10 lat w mediach. Do marca 2016 Dyrektor Biura Reklamy TVP S.A. W latach 2008 – 2012 związany z Grupą Bauer Media, w której pełnił funkcję Dyrektora Biura Reklamy i Planowania Mediów. Od 2010 zajmował także stanowisko Dyrektora ds. Negocjacji Korporacyjnych Grupy Bauer Media; największego wydawcy magazynów w Polsce, właściciela najpopularniejszych stacji radiowych w Polsce oraz trzeciego co wielkości portalu internetowego. Wcześniej pracował m.in. w Ringier Axel Springer na stanowisku key account manager oraz project leader przy wprowadzaniu na rynek magazynów „Newsweek“ i „Forbes”, a także w firmie Media Express (wydawca “Super Expressu”) jako dyrektor sprzedaży agencyjnej.

STANISŁAW JANOWSKI
Managing Director
Polsat Media Biuro Reklamy

Absolwent Akademii Leona Koźmińskiego na kierunku Zarządzanie i Marketing. Od kilkunastu lat związany z rynkiem mediowym i reklamą telewizyjną. Karierę zaczynał w domu mediowym OMD Poland, a w latach 2003-2006 odpowiadał za negocjacje, planowanie i zakup kampanii telewizyjnych w domu mediowym MediaCom. Od 2006 roku pracuje w Grupie Cyfrowy Polsat, od 2007 roku na stanowisku Dyrektora Zarządzającego biura reklamy Polsat Media.

SŁAWOMIR JĘDRZEJEWSKI
Sales Director
Agora

Pracę w Agorze rozpoczął w 1991 roku jako przedstawiciel handlowy. W kwietniu 1993 roku został specjalistą ds. reklamy, a w czerwcu 1995 – kierownikiem działu reklamy. W marcu 1997 roku objął stanowisko dyrektora ds. sprzedaży „Gazety Wyborczej”. W lipcu 2003 roku, przez półtora roku pracował w AMS-ie (spółce zależnej Agory) na stanowisku wiceprezesa zarządu i dyrektora ds. sprzedaży. Od listopada 2004 r. dyrektor ds. sprzedaży korporacyjnej w Agorze.
W latach 1989-1991 nauczyciel w liceum.
Urodził się w 1967 r. Ukończył polonistykę na Uniwersytecie Warszawskim.

JACEK SZYMCZYK
Ad Sales Director
Discovery Networks CEEMEA

Związany z Discovery Networks od ponad 10 lat, gdzie od 2014 roku zajmuje stanowisko Ad Sales Directora. W trakcie swojej kariery w Discovery, doświadczenie zdobywał pracując na rynkach środkowo-europejskich, oraz w ramach struktur regionu CEEMEA. Przewodzi zespołowi Brand Partnership Discovery Media, który odpowiada za realizację szeregu niestandardowych i wielokrotnie nagradzanych projektów.  Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego oraz SGH.

MARCIN WIŚNIEWSKI
Koordynator Wsparcia Sprzedaży
BR TVP 

Analityk rynku z dwudziestopięcioletnim doświadczeniem w branży reklamowej. Od 1994 roku wprowadza wyniki projektów badawczych do codziennej praktyki Telewizji Polskiej. Ojciec chrzestny niestandardowych form ekspozycji reklam w polskiej telewizji, koordynator kampanii przed referendum akcesyjnym w Polsce w latach 2002-3 i arbiter Komisji Etyki Reklamy. Autor programów szkoleniowych z zakresu rynku mediów realizowanych w kraju i za granicą. Adwokat jakościowego podejścia do reklamowania w telewizji. Uhonorowany tytułem „European TV Manager of the Year 2009″ przez EGTA – europejskie stowarzyszenie domów sprzedaży radia i telewizji. Obecnie szef zespołu ds. wsparcia sprzedaży w Biurze Reklamy TVP. W wolnym czasie żegluje, jeździ pojazdami zabytkowymi i lata małymi samolotami, jest stałym współpracownikiem miesięcznika „Przegląd Lotniczy”.

JACEK TRUSIŃSKI
Wspólnik kancelarii, radca prawny
Kancelaria Pałucki Trusiński

Wspólnik kancelarii, radca prawny, absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego. Prelegent Konferencji dotyczących zarządzania grupami kapitałowymi, controlingu i przepływów w grupach podatkowych oraz podatkowych aspektów ich funkcjonowania.  Specjalista z zakresie skutków podatkowych  procesów inwestycyjnych, doradca zarządów i rad nadzorczych przy projektach restrukturyzacyjnych, w tym połączeniach, wydzieleniach, przekształceniach spółek kapitałowych, sprzedaży przedsiębiorstw lub ich zorganizowanych części, przewłaszczenia spółek w drodze zbycia udziałów/akcji właścicielskich. Ekspert z zakresu planowania podatkowego (w tym przy zastosowaniu struktur międzynarodowych), cash poolingu, dokumentacji podatkowej transakcji realizowanych pomiędzy podmiotami powiązanymi. Brał udział w tworzeniu domu maklerskiego, prywatnej telewizji. Pełnomocnik w postępowaniach podatkowych w sprawach, których wartość przedmiotu sporu wyraża się liczbą dziewięciocyfrową.

JACEK OLECHOWSKI
Prezes
IAA Polska

Jacek Olechowski działa na rynku mediów i marketingu od 20 lat. Jest prezesem i akcjonariuszem MEDIACAP SA – grupy kapitałowej w skład której wchodzą m.in. dom badawczy IQS, agencje reklamowe Scholz & Friends Warszawa, The Digitals i EMLAB oraz spółka technologiczna EDGE Technology. Olechowski jest prezesem polskiego oddziału Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA od 2012. W 2005 roku został jednym z Young Global Leaders przez World Economic Forum z Davos. W 2006 roku dołączył do polskiego oddziału Young Presidents Organization, a w 2009 do Polskiej Rady Biznesu, jako jej najmłodszy członek. Jest laureatem nagrody „Keep Walking” przyznanej przez Newsweek Polska (2007). W 2008 został wybrany do grona European Young Leaders przez niemiecką fundację BMW Stiftung. Magazyn Brief zaliczył go w 2010 roku do „50 najbardziej kreatywnych w biznesie.” Olechowski, urodzony w 1977 roku jest magistrem Finansów i Bankowości Szkoły Głównej Handlowej, absolwentem programu “Global Leadership and Public Policy for the 21st Century” Kennedy School of Government (Harvard University) oraz Georgetown Leadership Seminar 2010. Jest żonaty i ma dwóch synów

JERZY MINORCZYK
Dyrektor Generalny
IAA Polska

W mediach pracuje od roku 1992, najpierw jako handlowiec i dyrektor ds. marketingu w oddziale regionalnym Gazety Wyborczej, następnie w ośrodku regionalnym TVP S.A., a od roku 1999 – w centrali Telewizji Polskiej S.A. w Warszawie. Przez kolejne lata pełnił funkcje dyrektora, dyrektora wydawniczego lub dyrektora marketingu i reklamy w tygodnikach telewizyjnych, tygodnikach opinii oraz w periodyku branżowym Media & Marketing Polska. Jerzy Minorczyk był również dyrektorem I i II edycji licencyjnego programu marketingowego „Produkt Roku” dedykowanego innowacyjnym produktom FMCG oraz współuczestniczył w launchu projektu non profit „Kino za Rogiem” – sieci nowoczesnych, kameralnych kin społecznościowych zlokalizowanych poza dużymi ośrodkami miejskimi.
Filolog polonista, absolwent organizacji i zarządzania oraz podyplomowych studiów marketingu, promocji i reklamy, członek zarządu Rady Reklamy, były członek rady nadzorczej PBC, członek zwyczajny IAA Polska.