Media o nas
Wybrane publikacje na temat Stowarzyszenia:
- Cztery nowe firmy w IAA Polska: Dell, PKO Bank Polski, Versuni oraz Adver Media (Brief, 22.10.2024)
- Dell, PKO Bank Polski, Versuni i Adver Media dołączyły do IAA Polska (AboutMarketing, 21.10.2024)
- IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy ma czworo nowych członków (Wirtualne Media, 21.10.2024)
- Największe organizacje branżowe łączą siły: influencer marketing rośnie i potrzebuje nowych standardów (Manager, 22.07.2024)
- IAB Polska, IAA Polska i SAR chcą uregulować influencer marketing (Marketing przy Kawie, 22.07.2024)
- Branża reklamowa chce certyfikować influencerów (Wirtualne Media, 22.07.2024)
- IAB Polska i IAA Polska współpracują nad opracowaniem standardów dotyczących influencer marketingu (Nowy Marketing, 19.07.2024)
- InPost i VeloBank nowymi członkami IAA Polska (Wirtualne Media, 03.06.2024)
- InPost oraz VeloBank w IAA Polska (Breif, 04.06.2024)
- InPost oraz VeloBank dołączyły do IAA Polska (AboutMarketing, o3.06.2024)
- Antal szkoli uczestników Marketing Masterminds z budowania marki osobistej (AboutMarketing, 15.04.2024)
- Jak w branży komunikacji marketingowej budować markę osobistą lidera? (FocusOnBusiness, 12.04.2024)
- Powstaje kodeks influencer marketingu (Wirtualne Media, 06.03.2024)
- IAB Polska i IAA Polska łączą siły na rzecz jednolitych regulacji w influencer marketingu (Nowy Marketing 06.03.2024)
- Kreatywność i efektywność w kapeluszu odpowiedzialności (PublicRelations.pl, 15.02.2024)
- Kreatywność i efektywność w kapeluszu odpowiedzialności (Brief, 15.02.2024)
- O kluczowych trendach marketingowych na 2024 w panelu IAA POWER HOUR (AboutMarketing, 14.02.2024)
- Trzech nowych członków IAA Polska (Wirtualne Media,18.01.2024)
- McCANN, Grupa Blix oraz subko&co dołączają do IAA Polska (AboutMarketing.pl, 17.01.2024)
- McCANN, Grupa Blix oraz subko&co w IAA Polska (PublicRelations.pl, 17.01.2024)
- Kodeks etyki influencer marketingu do końca I kwartału 2024 roku (Wirtualne Media, 24.11.2023)
- Branżowy Okrągły Stół Influencer Marketingu pod egidą IAA Polska (PublicRelations.pl, 24.11.2023)
- Branżowy Okrągły Stół Influencer Marketingu pod egidą IAA Polska (Nowy Marketing, 24.11.2023)
- „Przetargowe Bingo” - rusza kampania promująca uczciwe praktyki przetargowe (WirtualneMedia, 21.11.2023)
- „Przetargowe Bingo” – kampania branży komunikacji marketingowej dotycząca praktyk przetargowych (MpK, 21.11.2023)
- "Przetargowe Bingo" – rusza kampania promująca dobre praktyki branżowe (Press, 21.11.2023)
- Startuje druga edycja IAA Polska Marketing Masterminds (WirtualneMedia, 31.10.2023)
- „Misja Kapibara” uczy dzieci krytycznego myślenia (PublicRelations.pl, 24.10.2023)
- "Misja Kapibara". Gra, która uczy poruszania się w cyfrowym świecie (DDTVN, 23.10.2023)
- IAA Polska przygotowało grę edukacyjną o świecie reklamy "Misja Kapibara" (WirtualneMedia, 24.10.2023)
- Igor Kaleński w globalnych strukturach IAA jako członek Global Sustainability Council (PublicRelations.pl, 18.10.2023)
- Igor Kaleński w globalnych strukturach IAA (WirtualneMedia, 18.10.2023)
- Dagmara Szulce: musimy przywrócić branży reklamy jej kunszt (Wirtualne Media, 16.10.2023)
- Reklamę trzeba rozumieć, czyli Misja Kapibara (Press, 05.10.2023)
- Do IAA Polska dołączają dwie nowe firmy: Papaya Films i Betclic (PublicRelations.pl, 05.10.2023)
- Papaya Films i Betclic dołączają do IAA Polska (Wirtualne Media, 04.10.2023)
- 85 lat IAA Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy (PublicRelations.pl, 03.10.2023)
- IAA Power Podcast o profrekwencyjnych działaniach angażujących branżę komunikacji marketingowej (Press, 05.10.2023)
- IAA Power Podcast: Zofia Sanejko i Dorota N.Haller zachęcają do wzięcia udziału w wyborach (MMP, 04.10.2023)
- „W tej kampanii naszym klientem jest Polska” (Publicrelations.pl, 02.10.2023)
- Nowa Rada Nadzorcza IAA Polska pod przewodnictwem Jacka Olechowskiego (PublicRelations.pl, 07.09.2023)
- Nowej radzie nadzorczej IAA Polska przewodniczy Jacek Olechowski (MpK, 07.09.2023)
- Jacek Olechowski na czele rady nadzorczej IAA Polska. Szef PIKE pokieruje pracami Sądu Dyscyplinarnego (WirtualneMedia, 07.09.2023)
- Dorota N. Haller w globalnej radzie IAA Diversity, Equity and Inclusion (Wirtualne Media, 05.07.2023)
- Dorota N. Haller w globalnych strukturach IAA (Press, 05.07.2023)
- Dorota Natalia Haller w globalnych strukturach IAA jako członkini Diversity, Equity and Inclusion Council (MpK, 04.07.2023)
- Nowe władze IAA Polska na lata 2023-2025 (MeetingPlanner, 30.06.2023)
- Agnieszka Sora prezeską IAA Polska na kolejną kadencję (WirtualneMedia, 30.06.2023)
- Nowe władze IAA Polska na lata 2023-2025 (MpK, 29.06.2023)
- Poznaliśmy nowe władze IAA Polska na lata 2023-2025 (Brief, 29.06.2023)
- Leroy Merlin, Proxi.cloud, Ritf i QuestPass dołączają do IAA Polska (NowyMarketing, 27.06.2023)
- Leroy Merlin, Proxi.cloud, Ritf i QuestPass nowymi członkami IAA Polska (Press, 27.06.2023)
- IAA Polska powiększona o czterech nowych członków (WirtualneMedia, 27.06.2023)
- Attention: o tym, jak przyciągnąć i zmierzyć uwagę konsumenta w najnowszym odcinku IAA POWER HOUR (NowyMarketing.pl, 15.06.2023)
- Ruszyła rekrutacja do II edycji Marketing Masterminds (NowyMarketing, 06.06.2023)
- Ruszyła rekrutacja do II edycji programu liderskiego dla branży komunikacji marketingowej: IAA Polska Marketing Masterminds (Brief.pl, 31.06.2023)
- Ruszyła rekrutacja do II edycji programu liderskiego dla branży komunikacji marketingowej: IAA Polska Marketing Masterminds (publicrelations.pl, 31.05.2023)
- Polsat, TVN i TVP wspólnie o reklamie telewizyjnej (Press, 24.05.2023)
- Sztuczna inteligencja pozbawi pracy rynek reklamy? „Cała nadzieja w ludzkiej kreatywności” (Wirtualne Media, 22.05.2023)
- Polsat, TVN i TVP po raz pierwszy razem w najnowszym odcinku IAA POWER HOUR (Brief, 21.05.2023)
- Generatywna sztuczna inteligencja – jej moc i potencjał w marketingu (medialnaperspektywa.pl, 27.04.2023)
- Generatywna sztuczna inteligencja – jej moc i potencjał w marketingu (Publicrelations.pl, 20.04.2023)
- Generatywna sztuczna inteligencja – jej moc i potencjał w marketingu (Nowy Marketing, 20.04.2023)
- IAA Polska świętuje 30. urodziny (Wirtualne Media, 13.03.2023)
- 30-lecie IAA – nowy system identyfikacji wizualnej od Communication Unlimited (Nowy Marketing, 13.03.2023)
- Stowarzyszenie IAA Polska świętowało swoje 30-lecie (Marketing Przy Kawie, 13.03.2023)
- Na 30-leciu IAA Polska trochę wspominek, ale głównie – jaka przyszłość reklamy (Press, 13.03.2023)
- 30 lat IAA Polska (Brief, 12.03.2023)
- 30 lat IAA Polska (PublicRelations.pl, 10.03.2023)
- IAA Polska świętuje swoje 30-lecie (Nowy Marketing, 10.03.2023)
- Czy wiesz, że własność intelektualna stanowi 75% wartości firmy? – kolejny odcinek IAA POWER PODCAST (Nowy Marketing, 17.02.2023)
- Polkomtel oraz kancelarie Osborne Clarke i Lewandowski Gradek Lewandowska dołączyli do IAA Polska (Wirtualne Media, 01.02.2023)
- Agnieszka Sora – prezeska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy – prezentuje #BriefNa2023 (Brief, 15.01.2023)
- IAA Polska chce wstrzymania prac nad ustawą zapewniającą TVP pierwsze miejsca na pilotach (Press.pl, 10.01.2023)
- IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy apeluje o zaprzestanie prac nad projektem ustawy „Lex Pilot” (MpK, 10.01.2023)
- Rząd chce zaprogramować Polakom piloty. „Jaskrawy przykład dyskryminacji jednej grupy nadawców”(TVN.24.PL, 10.01.2023)
- ICAN Institute członkiem IAA Polska (PortalMedialny.pl, 15.12.2022)
- ICAN Institute nowym członkiem IAA Polska (PublicRelations.pl, 13.12.2022)
- Kolejna odsłona IAA POWER HOUR na temat marketingowych badań przyszłości (Nowy Marketing, 21.09.2022)
- Wirtualna Polska, TIDAL i Grupa Kino Polska członkami IAA Polska (Portal Medialny, 20.09.2022)
- Wirtualna Polska, TIDAL i Grupa Kino Polska nowymi członkami IAA Polska (Nowy Marketing, 19.09.2022)
- Wirtualna Polska, Tidal i Grupa Kino Polska w IAA Polska (Wirtualne Media, 20.09.2022)
- KRRiT chce wyłączenia radia analogowego w Polsce. Nadawcy protestują (Wirtualne Media, 13.09.2022)
- Stanowisko IAA Polska w konsultacjach dotyczących wyłączenia pasma FM (Nowy Marketing, 13.09.2022)
- „Metaverse to przyszłość internetu” – Robert Bednarski w IAA POWER PODCAST (Brief.pl, 02.09.2022)
- „Metaverse to przyszłość internetu” (Publicrelations.pl, 30.08.2022)
- „Metaverse to przyszłość internetu” – Robert Bednarski w IAA POWER PODCAST (Nowy Marketing, 31.08.2022)
- „Bądźmy gotowi na permanentną zmianę” – Maciej Herman w IAA POWER PODCAST (Nowy Marketing, 08.07.2022)
- IAA zawiesza oddział w Rosji, stawia na współpracę z Ukrainą (Wirtualne Media, 05.07.2022)
- IAA otworzy oddział na Ukrainie (Marketing przy Kawie, 05.07.2022)
- IAA podjęło decyzję o utworzeniu oddziału Stowarzyszenia w Ukrainie (Nowy Marketing, 04.07.2022)
- I ty możesz nałożyć sankcje. 19 sposobów na zabranie pieniędzy Rosji (TVN24, 11.06.2022)
- 23 mln dla firmy ze wsi Dębina. Chcą kontroli NIK w Krajowym Instytucie Mediów (Press, 10.06.2022)
- Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku oburzona słowami dyrektora KIM (Press, 09.06.2022)
- OFBOR oburzony słowami Mirosława Kalinowskiego z KIM o braku transparentności firm badawczych (Wirtualne Media, 09.06.2022)
- Oświadczenie OFBOR w sprawie pomówień ze strony dyrektora Krajowego Instytutu Mediów Mirosława Kalinowskiego (Marketing przy Kawie, 09.06.2022)
- Kulisy badań konsumpcji mediów w Polsce to temat pierwszego odcinka IAA POWER PODCAST (Nowy Marketing, 03.06.2022)
- Wszystko co najważniejsze o influencer marketingu według ekspertów IAA POWER HOUR (Brief, 21.05.2022)
- IAA Power Hour o influencer marketingu (Meeting Planner, 20.05.2022)
- Wszystko co najważniejsze o influencer marketingu (Publicrelations.pl, 19.05.2022)
- Influencer nie jest gorszym celebrytą. „Koniec czasów kupowania followersów” (Wirtualne Media, 19.05.2022)
- Panel IAA Power Hour – wszystko co najważniejsze o influencer marketingu (Nowy Marketing, 13.05.2022)
- Wszystko co najważniejsze o influencer marketingu (Signs, 12.05.2022)
- Marki czeka sprawdzian z przywództwa. Rynek reklamy musi byc odpowiedzialny (Wirtualne Media, 09.05.2022)
- Ruszyła MySanctions – kampania społeczna na rzecz ograniczenia importu paliw kopalnych z Rosji (Medialna perspektywa, 19.04.2022)
- Kampania społeczna MySanctions pozwala nałożyć własne sankcje na Rosję (MMP, 1.04.2022)
- Rusza MySanctions – kampania społeczna na rzecz ograniczenia importu paliw kopalnych z Rosji (Publicrelations.pl, 08.04.2022)
- Kluczowe wnioski ekspertów pierwszej IAA POWER HOUR (Medialna Perspektywa, 19.04.2022)
- Po pierwszej IAA Power Hour (MMP, 08.04.2022)
- Trendy w komunikacji 2022/ 2023. Kluczowe wnioski ekspertów IAA POWER HOUR (Brief, 08.04.2022)
- Kluczowe wnioski ekspertów IAA POWER HOUR (Nowy Marketing, 08.04.2022)
- Teads, Glob360 i PepsiCo w IAA Polska (Wirtualne Media, 04.05.2022)
- Teads, Glob360 i PepsiCo nowymi członkami IAA Polska (Press, 06.04.2022)
- Wszystko co powinieneś wiedzieć o trendach w komunikacji (Nowy Marketing, 31.03.2022)
- Wszystko, co musisz wiedzieć o komunikacji. Rusza konferencja (Business Insider, 23.02.2002)
- Dołącz do panelu IAA POWER HOUR (Forbes, 23.02.2022)
- Dziewięć nowych organizacji dołącza do IAA Polska (Nowy Marketing, 28.02.2022)
- Wszystko, co powinieneś wiedzieć o trendach w komunikacji 2022/2023. Dołącz do panelu IAA POWER HOUR (Forbes, 23.02.2022)
- Wszystko, co musisz wiedzieć o komunikacji. Rusza konferencja (Business Insider, 23.02.2022)
- IAA Polska, SKM SAR i ZFPR apelują w sprawie koncesji kanału TVN7 (Nowy Marketing, 16.02.2022)
- IAA Polska, SKM SAR i ZFPR apelują do KRRiT o przedłużenie koncesji dla TVN7 (Wirtualne Media, 16.02.2022)
- Nowe trendy w komunikacji w perspektywie profesora Michała Rusinka. Podsumowanie spotkania IAA Polska (Brief, 03.02.2022)
- Nowe trendy w komunikacji w perspektywie profesora Michała Rusinka. Podsumowanie spotkania IAA Polska (Nowy Marketing, 01.02.2022)
- Grupa RMF, Antal, RTB House i Carrefour dołączają do IAA Polska (Nowy Marketing, 26.01.2022)
- Grupa RMF, Antal, RTB House i Carrefour dołączają do IAA Polska (Wirtualne Media, 26.01.2022)
- Grupa RMF, Antal, RTB House i Carrefour nowymi członkami IAA Polska (Press, 27.01.2022)
- IAA Polska z czterema nowymi członkami: Grupa RMF, Antal, RTB House i Carrefour dołączają do Stowarzyszenia (Public Relations, 26.01.2022)
- IAA Polska, SAR i ZFPR apelują do Prezydenta o zawetowanie ustawy „lex TVN” (Wirtualne Media, 20.12.2021)
- Apel IAA Polska, SAR i ZFPR do Prezydenta RP dot. zawetowania nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji (Nowy Marketing. 20.12.2021)
- Organizacje branżowe apelują do prezydenta Andrzeja Duzy o zawetowanie lex TNV (Marketing przy kawie, 20.12.2021)
- Agnieszka Sora: o wliczaniu widowni OOH do oglądalności powinien zdecydować audyt (Wirtualne Media, 15.11.2021)
- Jakie szanse i zagrożenia dla branży komunikacji marketingowej upatrują przyszli liderzy – uczestnicy programu Marketing Masterminds (Public Relations, 22.10.2021)
- Podsumowanie panelu dyskusyjnego IAA polska (Nowy Marketing, 21.10.2021)
- Grzegorz Kiszluk rozmawia z Agnieszką Sorą, prezeską IAA Polska (Brief, 4.10.2021)
- 3 października Światowym Dniem Marketingu i Komunikacji, zainaugurowanym przez IAA (Brief, 4.10.2021)
- 3 października Światowym Dniem Marketingu i Komunikacji (Signs, 01.10.2021)
- IAA Francja i IAA Hiszpania (PublicRelations.pl, 30.09.2021)
- IAA Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy otwiera dwa oddziały w Europie (Wirtualne Media, 29.09.2021)
- Agnieszka Sora Prezeską Zarządu IAA Polska, kadencja 2021-2023 (23.09.2021)
- Agnieszka Sora prezeską zarządu IAA Polska (MMP, 23.09.2021)
- Agnieszka Sora na czele IAA Polska (Wirtualne Media, 23.09.2021)
- TikTok, Polska Press i Payback w IAA Polska (Wirtualne Media, 19.09.2021)
- IAA Polska rośnie w siłę. TikTok, Polska Press i Payback nowymi członkami stowarzyszenia (PublicRelations.pl, 17.09.2021)
- TikTok, Polska Press i Payback nowymi członkami IAA Polska (Nowy Marketing, 17.09.2021)
- Agnieszka Sora i Jovan Protić kandydatami na stanowisko Prezesa IAA Polska. kadencja 2021-2023 (mmponline, 13.09.2021)
- Jacek Olechowski nie będzie już Prezesem IAA Polska. Kandydatami Agnieszka Sora i Jovan Protić (Wirtualne Media, 13.09.2021)
- Agnieszka Sora i Jovan Protić kandydatami na stanowisko Prezesa IAA Polska. kadencja 2021-2023 (Nowy Marketing, 13.09.2021)
- Branża marketingowa krytyczna w kwestii fuzji danych Nielsena i Gemiusa (Wirtualne Media, 20.08.2021)
- Stanowisko Komitetu Sterującego Koalicji Marketerów dla Lepszych Badań oraz Klubu Mediowego SARw sprawie fuzji danych Nielsena i Gemiusa (PublicRelations.pl, 19.08.2021)
- Stanowisko SAR, IAA Polska i ZFPR w sprawie nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji (Medialna Perspektywa, 13.08.2021)
- Stanowisko SAR, IAA Polska i ZFPR w sprawie nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji (Brief, 11.08.2021)
- SAR, IAA Polska i ZFPR przeciwko lex TVN (PRESS, 12.08.2021)
- Poznaliśmy 13 uczestników programu liderskiego branży komunikacji marketingowej: Marketing Masterminds (Nowy Marketing, 30.06.2021)
- Poznaliśmy 13 uczestników pierwszego programu w branży komunikacji marketingowej: Marketing Masterminds (Brief, 28.06.2021)
- Grzegorz Kiszluk rozmawia z Jackiem Olechowski, prezesem IAA Polska (Brief, 17.05.2021)
- 119 kandydatów do pierwszego programu liderskiego w branży komunikacji marketingowej: Marketing Masterminds (Brief, 12.05.2021)
- Komu nie opłaca się transparentność przetargowa? Podsumowanie panelu interaktywnego IAA Polska i SAR (Marketing przy kawie, 23.04.2021)
- Komu nie opłaca się transparentność przetargowa? Podsumowanie panelu interaktywnego IAA Polska i SAR (NowyMarketing.pl, 22.04.2021)
- Czy transparentność przetargowa się opłaca? Kto na tym zyskuje, a kto traci? (Brief.pl, 16.04.2021)
- IAA Polska rusza z pierwszym programem liderskim w branży komunikacji marketingowej: Marketing Masterminds (Brief.pl, 25.03.2021)
- IAA Polska rusza z programem liderskim Marketing Masterminds (Marketing przy kawie, 25.03.2021)
- IAA Polska rusza z pierwszym programem liderskim w branży komunikacji marketingowej: Marketing Masterminds (NowyMarketing.pl, 24.03.2021)
- Podatek od reklamy – konsultacje IAA Polska, IAB Polska oraz SKM SAR z Wicepremierem J. Gowinem (Marketing przy kawie, 24.02.2021)
- Podatek od reklamy – konsultacje IAA Polska, IAB Polska oraz SKM SAR z Wicepremierem J. Gowinem (PublicRelations.pl, 23.02.2021)
- Podatek od reklamy – konsultacje IAA Polska, IAB Polska oraz SKM SAR z Wicepremierem J. Gowinem (NowyMarketing.pl, 23.02.2021)
- Długa lista uwag do projektu ustawy o podatku od reklam (Press, 17.02.2021)
- Organizacje branżowe przeciwne daninie od reklamy (Wirtualne Media, 17.02.2021)
- Stanowczy sprzeciw SAR oraz IAA Polska wobec wprowadzania danin od reklamy (NowyMarketing.pl, 16.02.2021)
- Kto ostatecznie zapłaci opłatę od reklam? (TVN24, 11.02.2021)
- Media solidarnie przeciwko podatkowi od reklam (Press, 10.02.2021)
- Organizacje marketingowe wzywają rząd do zaniechania prac nad podatkiem reklamowym (Wirtualne Media, 10.02.2021)
- SAR oraz IAA Polska wzywają rząd do zaniechania prac nad nową daniną od przychodów reklamowych (NowyMarketing.pl, 09.02.2021)
- Firmy medialne krytykują pomysł podatku od reklam (Bankier.pl, 08.02.2021)
- „Rzeczpospolita”: firmy medialne krytykują pomysł podatku od reklam (pap.pl, 08.02.2021)
- Nakładana przez rząd składka od reklamy pogłębi kryzys branży (Press, 08.02.2021)
- Media i agencje o ofercie reklamowej na rok 2021 w panelu interaktywnym IAA Polska (Marketing przy kawie, 18.01.2021)
- Media i agencje o ofercie reklamowej na rok 2021 w panelu interaktywnym IAA Polska (NowyMarketing.pl, 18.01.2021)
- Google deklaruje, że przekaże część swoich danych do jednoźródłowego badania mediów (Wirtualne Media, 14.01.2021)
- Nowy PR Manager w IAA Polska: Monika Strogulska-Dwojak (Brief.pl, 7.12.2020 r.)
- Monika Strogulska-Dwojak odpowiada za PR w IAA Polska (Wirtualne Media, 4.12.2020 r.)
- Jest decyzja o powstaniu polskiego Joint Industry Committee (MeetingPlanner, 02.12.2020 r.)
- Rynek porozumiał się w sprawie utworzenia polskiego Joint Industry Committee. „Przełomowy moment” (Wirtualne media, 02.12.2020 r.)
- Powstanie Joint Industry Committee, który przygotuje nowe badanie mediów (MMP24, 2.12.2020 r.)
- Rynek porozumiał się w sprawie utworzenia polskiego Joint Industry Committee (Bomega.pl, 2.12.2020 r.)
- Jest decyzja o powstaniu polskiego Joint Industry Committee (Marketing przy kawie, 2.12.2020 r.)
- Część rynku porozumiała się ws. jednoźródłowego badania mediów (Press, 2.12.2020 r.)
- Powstanie Joint Industry Committee (ceo.com.pl, 1.12.2020 r.)
- Oczekiwania marketerów odnośnie badania mediów pozytywnie odebrane przez rynek (Medialnaperspektywa.pl, 12.11.2019 r.)
- Spór o prawidłowość badań mediów. „Przeszkodą w budowie panelu nie są technologie, a pieniądze” (Wirtualne Media, 21.10.2019 r. )
- Marketerzy sformułowali swoje oczekiwania wobec nowego badania mediów (Marketing przy kawie, 16.10.2019 r.)
- Stowarzyszenia branżowe łączą siły, by działać na rzecz czystej informacji i reklamy – konferencja (Medialna Perspektywa, 01.10.2019 r.)
- Czy dyrektor marketingu staje się w firmie niepotrzebny? (Marketing przy kawie, 20 września 2019 r.)
- Jedno badanie dla wszystkich polskich mediów (Gazeta Wyborcza, 11 września 2019 r.)
- Powstaje brief marketerów dotyczący nowego badania mediów (Marketing przy kawie, 29 sierpnia 2019 r.)
- Największe w Polsce porozumienie reklamodawców pracuje nad nowym badaniem konsumpcji mediów (CEO Magazine, 28 sierpnia 2019 r.)
- Koalicja „Marketerzy dla Lepszych Badań” wybrała Komitet Sterujący (Marketing przy kawie, 20 sierpnia 2019 r.)
- Marketerzy o koncepcji nowego badania mediów (Wirtualne Media, 29 lipca 2019 r.)
- „Marketerzy chcą lepszych badań” – wywiad z Michałem Sobolewskim, Członkiem Zarządu IAA Polska (MMP Online, 8 lipca 2019 r.)
- Wywiad z Jackiem Olechowskim prezesem Stowarzyszenia IAA Polska (Wirtualne Media, 2 lipca 2019 r.)
- Jacek Olechowski ponownie Prezesem IAA Polska (Press.pl, 2 lipca 2019 r.)
- Nowe władze Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy (Marketing przy kawie, 13 czerwca 2019 r.)
- Polscy marketerzy utworzyli Koalicję, by mieć wpływ na nowy standard badania mediów (Nowy Marketing, 12 czerwca 2019 r.)
- Nowe technologie w służbie zmian marketingu (relacja z IAA World Congress w Kochi, Wirtualne Media, 23 marca 2019 r.)
- 44. Światowy Kongres IAA rozpoczyna się w najbliższą środę (Publicrelations.pl, 19 lutego 2019 r.)
- Zastrzeżenia do nowego projektu badania rynku telewizji i radia. „JIC ma szansę powstać w I kwartale” (Wirtualne Media, 18 stycznia 2019 r.)
- Katarzyna Małek poprowadzi komunikację IAA Polska (Marketing przy kawie, 7 stycznia 2019 r.)