Komu nie opłaca się transparentność przetargowa? Podsumowanie panelu interaktywnego IAA Polska i SAR (kwiecień 2021)

 

 

 

IAA Polska rusza z pierwszym programem liderskim w branży komunikacji marketingowej: Marketing Masterminds (marzec 2021)

 

 

 

Podatek od reklamy – konsultacje IAA Polska, IAB Polska oraz SKM SAR (luty 2021)

 

 

 

Oficjalne stanowisko IAA Polska oraz SAR w sprawie projektu ustawy wprowadzającej podatek od reklamy (luty 2021)

 

 

 

Apel IAA Polska oraz SAR o zaniechanie prac nad ustawą o podatku od reklamy (luty 2021)

 

 

Media i agencje o ofercie reklamowej na rok 2021 w panelu interaktywnym IAA Polska (styczeń 2021)

 

 

Nowy PR Manager w IAA Polska: Monika Strogulska-Dwojak (grudzień 2020)

 

 

Jest decyzja o powstaniu polskiego Joint Industry Committee (grudzień 2020)

 

 

Oczekiwania marketerów odnośnie badania mediów
pozytywnie odebrane przez rynek (październik 2019)

 

 

Marketerzy sformułowali swoje oczekiwania odnośnie jednoźródłowego badania mediów (październik 2019)

Trwają prace nad briefiem marketerów dotyczącym nowego badania mediów (sierpień 2019)

Koalicja „Marketerzy dla Lepszych Badań” wybrała Komitet Sterujący (sierpień 2019)

Jacek Olechowski ponownie wybrany Prezesem Zarządu IAA Polska (lipiec 2019)

Wybrano nowe władze IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia  Reklamy (czerwiec 2019)

Marketerzy łączą siły, by samodzielnie zadbać o swoje potrzeby w projekcie single source (czerwiec 2019)

44.  Światowy Kongres IAA rozpoczyna się w najbliższą środę (luty 2019)

Trwają konsultacje założeń jednoźródłowego badania mediów (styczeń 2019)

Katarzyna Małek odpowiedzialna za komunikację IAA Polska (styczeń 2019)