Skip to the content
Szukaj
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
CZŁONKOWIE
Dołącz do nas
Reklamodawcy
Media i platformy
Professional services
Marketing Masterminds
Członkowie honorowi
TEAM
Zarząd
Rada Nadzorcza
Sąd Dyscyplinarny
Dyrektor Generalny
Zespół Biura
O NAS
Misja IAA Polska
Statut IAA Polska
Historia IAA w Polsce
Sprawozdania
IAA na Świecie
INICJATYWY
IAA Power Hour
IAA Power Podcast
Marketing Masterminds
Joint Industry Committee
Okrągły Stół Influencer Marketingu
Pozostałe inicjatywy
AKTUALNOŚCI
Global News
KONTAKT
Siedziba stowarzyszenia
Dane do faktury
Zespół Biura
Biuro Prasowe
Strona główna
Informacje prasowe
Największe organizacje branżowe łączą siły: influencer marketing potrzebuje nowych standardów
InPost i VeloBank nowymi Członkami IAA Polska
Marka osobista lidera - uczestnicy programu Marketing Masterminds na warsztatach Antal
IAB Polska i IAA Polska łączą siły na rzecz jednolitych regulacji w influencer marketingu (marzec 2024)
Kluczowe trendy marketingowe na 2024 w panelu IAA POWER HOUR (luty 2024)
McCANN, Grupa Blix oraz subko&co w IAA Polska (styczeń 2024)
Branżowy Okrągły Stół Influencer Marketingu pod egidą IAA Polska (listopad 2023)
Koniec z Przetargowym Bingo – rusza pierwsza szerokozasięgowa kampania branżowa promująca skuteczne praktyki przetargowe (listopad 2023)
Oto Oni: uczestnicy II edycji programu liderskiego IAA Polska dla branży komunikacji marketingowej Marketing Masterminds (październik 2023)
Marketing Masterminds IAA Polska twórcami edukacyjnej gry pro bono o mechanizmach działania reklamy (październik 2023)
Igor Kaleński w globalnych strukturach IAA jako członek Global Sustainability Council (październik 2023)
Do IAA Polska dołączają dwie nowe firmy: Papaya Films i Betclic (październik 2023)
85 lat IAA Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy (październik 2023)
„W tej kampanii naszym klientem jest Polska” – IAA POWER PODCAST o profrekwencyjnych inicjatywach społecznych angażujących branżę (październik 2023)
Nowa Rada Nadzorcza IAA Polska pod przewodnictwem J. Olechowskiego (wrzesień 2023)
BNP Paribas sygnatariuszem standardów Branży Komunikacji Marketingowej. IAA Polska, PSML i SAR we wspólnej inicjatywie promocji standardów (lipiec 2023)
Dorota N. Haller w globalnych strukturach IAA jako członkini Diversity, Equity and Inclusion Council (lipiec 2023)
Nowe władze w IAA Polska na lata 2023-2025 (czerwiec 2023)
Cztery nowe firmy w IAA Polska: Leroy Merlin, Proxi.cloud, Ritf i QuestPass (czerwiec 2023)
Attention: o tym, jak przyciągnąć i zmierzyć uwagę konsumenta w najnowszym odcinku IAA POWER HOUR (czerwiec 2023)
Ruszyła rekrutacja do II edycji programu liderskiego IAA Polska Marketing Masterminds (maj 2023)
Polsat, TVN i TVP po raz pierwszy razem w najnowszym odcinku IAA POWER HOUR (maj 2023)
O generatywnej sztucznej inteligencji w IAA POWER PODCAST z prof. Aleksandrą Przegalińską (kwiecień 2023)
30 lat IAA POLSKA. Relacja z rocznicowej gali (marzec 2023)
Niematerialne, ale cenne. Czy wiesz, że własność intelektualna stanowi 75% wartości firmy? Kolejny IAA POWER PODCAST (luty 2023)
Polkomtel, Osborne Clarke oraz Lewandowski Gradek Lewandowska nowymi członkami IAA Polska (luty 2023)
Stanowisko IAA Polska ws. Lex pilot (styczeń 2023)
ICAN Institute nowym członkiem IAA Polska (grudzień 2022)
Wirtualna Polska, TIDAL i Grupa Kino Polska nowymi członkami IAA Polska (wrzesień 2022)
Stanowisko IAA Polska w konsultacjach dotyczących wyłączenia pasma FM (wrzesień 2022)
„Metaverse to przyszłość internetu” – Robert Bednarski w IAA POWER PODCAST (sierpień 2022)
„Bądźmy gotowi na permanentną zmianę” – Maciej Herman w IAA POWER PODCAST (lipiec 2022)
IAA podjęło decyzję o utworzeniu oddziału Stowarzyszenia w Ukrainie (lipiec 2022)
Kulisy badań konsumpcji mediów w Polsce – pierwszy odcinek IAA POWER PODCASTS (czerwiec 2022)
Wszystko co najważniejsze o influencer marketingu wg ekspertów IAA POWER HOUR (maj 2022)
Wszystko co najważniejsze o influencer marketingu (maj 2022)
Rusza MySanctions – kampania społeczna na rzecz ograniczenia importu paliw kopalnych z Rosji (kwiecień 2022)
Kluczowe wnioski ekspertów IAA POWER HOUR (kwiecień 2022)
Teads, Glob360 i PepsiCo nowymi członkami IAA Polska (kwiecień 2022)
Dołącz do panelu IAA POWER HOUR (marzec 2022)
Dziewięć nowych organizacji dołącza do IAA Polska (luty 2022)
IAA Polska, SAR i ZFPR zaapelowały do KRRiT ws. koncesji dla TVN7 (luty 2022)
Nowe trendy w komunikacji wg prof. Michała Rusinka. Podsumowanie spotkania IAA Polska (styczeń 2022)
IAA Polska z czterema nowymi członkami (styczeń 2022)
IAA Polska, SAR i ZFPR apelują do Prezydenta RP o zawetowanie ustawy „lex TVN” (grudzień 2021)
Jakie szanse i zagrożenia dla branży komunikacji marketingowej upatrują przyszli liderzy – Marketing Masterminds? (październik 2021)
3 października Światowym Dniem Marketingu i Komunikacji, zainaugurowanym przez IAA (październik 2021)
IAA Francja i IAA Hiszpania – nowe oddziały IAA Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy (wrzesień 2021)
Agnieszka Sora Prezeską Zarządu IAA Polska, kadencja 2021-2023 (wrzesień 2021)
TikTok, Polska Press i Payback nowymi członkami stowarzyszenia (wrzesień 2021)
Agnieszka Sora i Jovan Protić kandydatami na stanowisko Prezesa IAA Polska (wrzesień 2021)
Stanowisko ws. fuzji danych telemetrycznych Nielsena i Gemiusa (sierpień 2021)
Stanowisko SAR, IAA Polska i ZFPR ws. nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji (sierpień 2021)
Poznaliśmy 13 uczestników pierwszego programu liderskiego w branży komunikacji marketingowej: Marketing Masterminds (czerwiec 2021)
Komu nie opłaca się transparentność przetargowa? Podsumowanie panelu interaktywnego IAA Polska i SAR (kwiecień 2021)
IAA Polska rusza z pierwszym programem liderskim w branży komunikacji marketingowej: Marketing Masterminds (marzec 2021)
Podatek od reklamy – konsultacje IAA Polska, IAB Polska oraz SKM SAR (luty 2021)
Oficjalne stanowisko IAA Polska oraz SAR w sprawie projektu ustawy wprowadzającej podatek od reklamy (luty 2021)
Apel IAA Polska oraz SAR o zaniechanie prac nad ustawą o podatku od reklamy (luty 2021)
Media i agencje o ofercie reklamowej na rok 2021 w panelu interaktywnym IAA Polska (styczeń 2021)
Nowy PR Manager w IAA Polska: Monika Strogulska-Dwojak (grudzień 2020)
Jest decyzja o powstaniu polskiego Joint Industry Committee (grudzień 2020)
Oczekiwania marketerów odnośnie badania mediów pozytywnie odebrane przez rynek (październik 2019)
Marketerzy sformułowali swoje oczekiwania odnośnie jednoźródłowego badania mediów (październik 2019)
Trwają prace nad briefiem marketerów dotyczącym nowego badania mediów (sierpień 2019)
Koalicja „Marketerzy dla Lepszych Badań” wybrała Komitet Sterujący (sierpień 2019)
Jacek Olechowski ponownie wybrany Prezesem Zarządu IAA Polska (lipiec 2019)
Wybrano nowe władze IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy (czerwiec 2019)
Marketerzy łączą siły, by samodzielnie zadbać o swoje potrzeby w projekcie single source (czerwiec 2019)
44. Światowy Kongres IAA rozpoczyna się w najbliższą środę (luty 2019)
Trwają konsultacje założeń jednoźródłowego badania mediów (styczeń 2019)
Katarzyna Małek odpowiedzialna za komunikację IAA Polska (styczeń 2019)
SĄ Z NAMI:
Professional Services
REKLAMODAWCY
MEDIA I PLATFORMY